Syökö meidän vauva liikaa?:O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja odess a
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

odess a

Vieras
Meidän kuukauden ikäinen vauva syö n. 160- 200ml maitoa n. 4-6 tunnin välein. Onko hirmuinen määrä tuon ikäiselle? Tuntuu aika suurelta määrältä mutta onhan meillä suuri vauvakin :)

En muista yhtään kuinka paljon meidän neiti söi tuon ikäisenä mut jos laskee et syö 6 tunnin välein 200ml niin eihän se tee kuin 800ml vuorokaudessa? Ja jos neljän tunnin välein niin 1200ml. Joku jos muistaa nuo määrät mitä piti vauvojen saada.. =)

ei kuulosta kauhean paljolta, ainakaan mun korvaan, mä olen kasvattanut kaksi aika suurikokoista pullovauvaa, ja kahden kuukauden jälkeen olen alkanut antaa jo iltavelliä ja sitten 2,5kkn iässä kiinteisiin siirtyminen alkoi =)

Alkuperäinen kirjoittaja odess a:
Löysin netistä tiedon että 600ml on kuukauden ikäisen suositus. :o Mutta onhan niitä kuukauden ikäisiäkin eri kokoisia..

älä huoli. meillä juotiin pari viikkoisena maitoa 200ml ja kuukauden ikäsenä meni yli litra päivässä, sitten kokeiltiin vellejä jos pitäis nälän kauemmin mutta ei niin jatkettiin maito linjalla.. meillä poika painoi syntyesssän 3715g

Yhteistyössä