Syökö teistä kukaan hormonitasapainon mukaan? (kaisa jaakkola)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kilpparin vajaatoiminta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kilpparin vajaatoiminta

Vieras
Ostin kirjan tässä joku aika sitten ja nyt se on luettuna.
Syökö teistä kukaan hänen neuvojen mukaan? ja miten syötte? Onko ollut apua? siis apua laihtumiseen ja parempaan vointiin.
Kokemuksia kuulen mielelläni.

Kaisan opuksessa ei puhuta mistään verikokeista. TAi no vitamiinit ja hivenaineet kai suositellaan tarkistettavan, ennen kuin niitä alkaa purkista syömään. Minä en tarkistanut kuin D-vitamiinin ja se oli todella alakanttiin vaikka söin jo sitä purkista.. Hormonitasapaino on paksu kirja ja paljon asiaa. Neuvoja miten kannattaisi syödä, riippuen omasta terveydestä ja "ongelmakohdista". Suosittelen tuon kirjan ostamista, jos vain vähänkin asia kiinnostaa.

Kaisan opuksessa ei puhuta mistään verikokeista. TAi no vitamiinit ja hivenaineet kai suositellaan tarkistettavan, ennen kuin niitä alkaa purkista syömään. Minä en tarkistanut kuin D-vitamiinin ja se oli todella alakanttiin vaikka söin jo sitä purkista.. Hormonitasapaino on paksu kirja ja paljon asiaa. Neuvoja miten kannattaisi syödä, riippuen omasta terveydestä ja "ongelmakohdista". Suosittelen tuon kirjan ostamista, jos vain vähänkin asia kiinnostaa.

Olen lukenut Kaisan kirjaa. Se kannattaa lukea, ennen kuin alkaa tehdä muutoksia. Funkt. Ravintoterapeutti-neuvoja-terv.hoitaja apuna jo 2v. kun keho meni sekaisin home-mvoc-sisäilmaongelmaisella ent. työpaikalla. Hermosto yliherkistyi. Immuniteetti huononi ja vitamiini-hivenaine- ym. tasot. D-25 saa mitattua ilman lähetettä. Cityterveydessä voi mittauttaa myös muut sekä hivenainetasot. Kela korvaus lääkärin lähetteellä. Monet asiat vaikuttaa.

Yhteistyössä