syötkö jokapäivä karkkia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja herkullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

herkullinen

Vieras
minä syön. en yleensä mutta nyt on jo kolmas viikko putkeen aluillaan kun tekisi mieli vaan mässyttää herkkuja :/ miksi!? ja miten tästä pääsee eroon! aarrgghh. Mulla ei ole mitään paino ongelmia, että ei sen puoleen mutta eihän se oo terveellistä vetää suklaapatukka/karkkipussi päivässä.

Joo... Aina en niin paljon, jonain päivänä saattaa riittää pari karkkia pussista, toisella kertaa menee melkein koko pussillinen kerralla. Huoh. Periaatteessa viikossa menee 1-2 pussillista karkkia tai suklaata.

Mielellään, jos sitä on...
Ei nyt mikään pakko ole saada, mutta muutama pala suklaata taitaa olla melkein joka päivä ainakin listalla.
Viikkoa en taitais oikein haluta olla ilman mitään karkkia. :x:mas:
ja jätski tämän lisäksi, melkein joka päivä .

[QUOTE="vieras";24465239]No niinhän ne karkitkin vaihtelee ;) Yhtenä päivänä irtokarkkia, toisena suklaata, kolmantena lakua jne. Vähentää toki voisin itsekin. Toisaalta en polta enkä juuri käytä alkoholia. Tämä on minun paheeni.[/QUOTE]

No näin mäkin aattelen :D mä voin viikonlopun aikana syödä suklaalevyn kun ukko juo kaljaa... Töissä ollessa on kaupat ikävän lähellä ja ruokiksella tulee ostettua päivän piristykseksi piparia, suklaata tai irtokarkkia....en mä pussillista saa syötyä päivässä, ehkä 1/3 mut suklaa.... :P

onneksi liikun päivittäin :D

:O No en todellakaan - hyvä jos kerran kahteen kuukauteen, tai nyt kun ajattelen, niin vieläkin harvemmin! Mieti nyt vähän miten paljon kaikkea lisäainepaskaa tunget kitusiisi JOKA PÄIVÄ!

Melkein :D

Salmiakkia ja lakua ihan lääkinnällisiin tarkoituksiin (mataliin verenpaineisiin) ja sit vaan pikkasen irtsareita tms... Thank god en kamalasti välitä suklaasta :D

Jep, joka päivä menee herkkuja, ihan älyttömästi. mm karkkia pussillinen. en oo ylipainonen, vaan ali.
perusruokaa en osaakkaan kunnolla syödä :( haluisin, mut jotenki ei vaa osaa ja pysty. pitäis jotenkin vaan opetella.
teen terveelliset, monipuoliset ruuat miehelle ja muksuille kyllä. onneks on mies mallina lapsille ruokapöydässä.

joka päivä syön herkkuja. aamukahvin kanssa on pakko saada pulla tai keksiä. sitte syön yleensä vähän karkkia päivittäin. joka päivä syön herkkuja.. hieman vois kyllä vähentää. jos joku ajattelee että oon lihava niin en ole.. 168/57 että painon takia ei haittaa tuo herkkujen syöminen mutta mua ärsytää se tapa itellä!!

Yhteistyössä