eikun se menee niin että sydämen mukaan valitaan vihervasemmisto ja jos järjellä niin porvari
En väitä vastaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
eikun se menee niin että sydämen mukaan valitaan vihervasemmisto ja jos järjellä niin porvari
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27441258:Ehheheh. Siinä on sellainen pieni sana kuin JA välissä.... jonka joku kielitieteilijä voi nyt sitten kumota ja perustella sanakääntein, jota tälläinen lähärinplanttu ei tietenkään suostu ymmärtämään vajaan koulutuksensa puitteissa tai muutenkaan.
Palsta on tahallaan väärinymmärtämisen pyhä kehto....
No, kyllä mä myös teen neulomuksia yhdessä vanhusten kanssa :saint:
Olen myös neulonut ja virkannut pitkän rivin mummoja oman mummoni saunanklasille, ihan oikeasti. Vähän kuin Eemeli niitä puu-ukkojaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27444401:Kaikkien ajattelevien ihmisten lisäksi myös minun sydämeni sijaitsee vasemmalla.![]()
(Tunnen henkilökohtaisesti ainoastaan yhden oikeistoa äänestävän yhteiskuntatieteilijän.)