vuh hyvin on mennyt, tuli tosiaan eilen ja lähtee kuulemma huomenna.Eilen oltiin kaupassa ja kirpparilla, ja tänään mennään torille ja mun vanhemmille joten ei tarvii ihan vaan toisiamme töllätä

tullaan kyllä muutenkin ihan hyvin toimeen niin eipä oo sillee ongelmaa.Ja nyt on perjantain synnytystapa-arviollekin lapsenvahti kun anoppi on täällä, heti nakitetaan
en mäkään kyl ketään ventovierasta ehkä noi pitkään jaksais, varsinkaan nyt kun on muutakin aateltavaa!!
isyysloma meillä mies ei voi olla kotona kun viikon kun tuo syyskuu on kiireisintä aikaa.niillä se taitaa mennä niin että työpaikka maksaa palkan ja hakee sit kelasta.
kurjaa tosiaan ettei oo kun se viikko siinä mut sekin on enemmän mitä aluks meinas pitää, joka oli 2 päivää :kieh: ukko siis TAJUTTOMAN rahanahne ja työn perään...
koiramamma täälläkin ukko lopettanut tupakoinnin!eipä sen nyt oo pitänytkään kun yli 2 vuotta lopettaa eli siitä asti kun tulin ekan kerran raskaaks... mut parempi myöhään kun ei milloinkaan!
tinii mulla tuntuu olevan päin vastoin, nyt alkaa kauhistuttaa eikä tahtois lainkaan vauvaa maailmaan, kauhuskenaariot kahdesta huutavasta lapsesta, hikisestä äidistä ja ihmisjoukoista vaan pyörii päässä
hexa mulla on ollut lähes koko raskauden ajan huono olo autossa, niin oli viimekskin.oon kyllä muutenkin herkkä voimaan pahoin autossa, mutta se automatka synnärille on aika mielenkiintoinen kun supistaa ja oksettaa ja vaikka mitä...
minkä ikäinen koira teillä on?
meidän vanha rouva on 14v mutta elämänsä kunnossa!hampaita ei oo enää kun muutama ja näkö tuntuu heikentyneen mutta muuten on yhtä reipas ja leikkisiä kun pentuna!Harmittaa vaan kun jouduin sen jättämään vanhemmilleni kun ton ukon kans muutettiin yhteen, se kun on tosi allerginen kaikille eläimille.
jotain muutakin piti vielä kommentoida..
ainiin,
cora tsemppiä!!!
d. ja pipana 36+2 (tuun sitten huomenna kertoon synnytystapa-arvion "tuomion"...)