syyttääkö teidän miehet teitä, jos lapselle sattuu jotain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meiän pojille on kyl dsattunu ja tapahtunu, ei mitään vakavaa, mut riekiä päässä ja palovammoja... ikinä mies ei oo syyttäny, vaikka ite surussani olin sitä mieltä et oon huono äiti. mitä en kyllä oikeasti ole! mutta ei siis mies syytä yhtään!

Kun pikkunen rupes konttaan ja luultavasti siitä tuli mustelmia sääriin, niin mies pariin kertaan kehtas vihjaillen kysyä, että mistäs tommosia mustelmia tulee???? kerran sitten selitin, että se konttaa ja kiipeilee rappusissa (valvotusti), niin tuliskohan ne siitä... Sitten alkokin kysely kun niin rupesin selitteleen. Sitten räjähdin, että luuleeko se, että mä valehtelen ja nyt ei oo kyselly.

Ärsyttävää toi on ja rasittavaa

Mun mies raivoaa ihan hirveästi mulle jos sattuu jotain hiukan vakavampaa ja sanoa tyyliin, että "ei sua saisi päästää lähellekään mun lasta". Ja sit kun on rauhoittunut ei useimmiten edes muista mitä on sanonut ja pyytää aina anteeksi. Se nyt on vain sen paniikkireaktio, ei kovin rakentava ja ihan kamala, mut on mullakin kamalia tapoja ja koska hän pyytää aina anteeksi niin yritän kestää.

Ei toi kyllä aluksi pyytänyt anteeksi rähjäystään, mutta me puhuttiin asiasta ja sain sen tajuamaan et miten kamalaa se on. Tavallisesti toi ei pyydä mitään anteeksi, joten edistystä on tässä asiassa tapahtunut ja ehkä se joku päivä oppii hiukan hillitsemään itseään.