Joten eikö pitäisi käyttää jotain muita kurinpidollisia menetelmiä kuin pöytään tai tuoliin teippaus..?
antaa kiipeillä tuolilla niin että tulee turvalleen alas. aika hyvä oikeestaan. ei varmaan toista kertaa tee niin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joten eikö pitäisi käyttää jotain muita kurinpidollisia menetelmiä kuin pöytään tai tuoliin teippaus..?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24824889:antaa kiipeillä tuolilla niin että tulee turvalleen alas. aika hyvä oikeestaan. ei varmaan toista kertaa tee niin.
Alkuperäinen kirjoittaja pöyristynyt;24820793:En tarvitse mitään poppakeinoja. Olen mies. Minun ei tarvitse käyttää väkivaltaa. Saan lasten huomion heti kun haluan ja riehuminen loppuu siihen. Usein auttaa kun kiinnittää lasten huomion johonkin ja voi myös keksiä kiinnostavaa tekemistä. Jos joku yrittää riehua ruokailussa, tiukka katse riittää tai enimmillään tarvitaan murahdus. Ruokailuun on myös syytä laittaa selvät säännöt joista ei luisteta.
sulla olikin sata parempaa keinoa kerrottavanaJos sun mielestä noi on ainoat keinot tehdä kurinpalautus niin voi morjens :bye:
Taisit käysä ala'halkio' -koulun? Voi voi...Juurikin näin. Ei se, että on jostain asiasta eri mieltä jonkun kanssa, anna aihetta nimittelyyn. Tai antaa, alakoulussa.
Taisit käydä ala'halkio' -koulun? Voi voi...Juurikin näin. Ei se, että on jostain asiasta eri mieltä jonkun kanssa, anna aihetta nimittelyyn. Tai antaa, alakoulussa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24825153:En sano mitään kun en koko asiaa taustoineen tunne.
Sen verran olen kuitenkin mieltä, että taitaa olla pahin syyllinen päiväkodin johtaja tai päivähoidon esimies, koska hoitajien määrä on tainnut olla ihan väärä lapsiryhmän kokoon nähden.
tä ? siis hoitajako voi - periaatteessa - tehdä mitä tahansa, koska "no,meitä on liian vähän,pomon syy".
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24825183:Kuten sanoin- en tunne koko tarinaa taustoineen.
Mutta en siis noin niinku periaatteessa sanonut että mitä tahansa voi tuolla lausekkeella tehdä. En. Se oli palstalukutaitoa tuo väite parhaimmillaan![]()
ai. väitäks et oli palstalasit päässä lukiessani ?! mitään en tunnusta!![]()
No bye sullekinJos sun mielestä noi on ainoat keinot tehdä kurinpalautus niin voi morjens :bye: