tää ei oo kylä mun päivä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinci
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vinci

Vieras
1.aamulla lapset heräs aikasin tietty kun mieskin kotona(niinä aamuina jollon iskä on töissä on herätty aina kasin aikaan tai jopa jälkeen nyt ylös seiskalta!!)

2.syötin vauvaa mummulla ja se söi pikkupurkillisen kasvissosetta ja puolikkaan purkin hedelmäsosetta(oli vajaa purkki siis mukana) ja suu aukes edelleen niin hain sit noita vauvan jugurtteja sen pikkupurkin kassista ja annoin lisää toinen kun siinä suuta aukos ja ölisi että lisää....no ihmettelin siinä ääneen että kuinka tää ny näin paljon syö kun yleensä se 1prk kasvista ja 0.5prkhedelmää on tarpeeksi ja lapoin suuhun sitä mukaa kun aukes!! no oli sit enää ehkä 2lusikallista jäljellä kun ei suu auennu ja ajattelin että okei ny maha täytty...sit katoin tarkemmin ja käänsin vauvan pois pöydän suunnasta ja otin ruokalapusta kiinni ja nostin suun eteen...sieltähän se jugurtti sitten tuli ulos(ei kylläkään muuta kuin sen jugurtin verran) oli sitten maha tupaten täynnä!! : C
onneks sain ne kaikki kerättyä siihen ruokalappuun ettei tarvinnu mustikkaa pyyhkiä paidalta ja joka paikasta!

3. tein sitten pipareita jotka muuten jäi kuitenkin liian vaaleiksi vaikka uunin valossa olin ne arvioinu ihan ok ruskeiksi....no onhan se mukavampi syödä liian vaaleita kuin palaneita ; D

4. sitten laiton maustekakkuja uuniin 2kpl ja hokasin siinä vaiheessa että joo yks juttu jäi....olin rasvannu vuuat mutta unohdin korppujauhottaa ne : q

5.ja sitten kaiken kruunaa se että saan viettää illan yksin kun mies meni keilaamaan kaverinsa kanssa vaikka oikein ite käskin sen sinne!! kaverilla kun oli synttärit ja kaikkee...

nyt sitten parantelen maailmaa täällä palstalla...tai jotain!!

Yhteistyössä