Tää ei voi olla mahollista!

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Viikko sitten tuli Anttilasta meille uus tietokone ja kaupan päälle piti tulla monitoimilaite. Tietokone tuli, muttei monitoimilaitetta, eikä pakkauslistaa eikä laskua. Soittelin sinne ja lupasivat selvittäöä asian. Maanantaina laite tuli ja sen pakkauslista, muttei edelleenkään tietokoneen pakkauslistaa eikä laskua. Soittelin sinne taas ja nyt vihdoin tuli postissa lasku ja pakkauslista. Eilen aamulla käynnistin koneen, ni näyttö ei lähteny päälle ja jouduin kaivamaan kannettavan takaisin käyttöön. Äsken kävi kaveri sitä kokeilemassa toisen näytön kanssa ja ilmeisesti tuo ihka uus näyttö on sitten rikki. Perkele |O Ja taas saa soitella Anttilaan takaisin... Kohta pitää vissii vaatia niiltä jo korvauksia puhelinlaskustakin... |O

mun tilaukset loppu kanssa sieltä firmasta,,alku keväästä tilasin takin ja otin pikkasen reilumman koska anttila vaatteet on pieni kokosia paitsi lasten,,no eipä mennyt päälle,,eikä mennyt paitakaan ja tilasin kokoa 46 ja mun koko on 40-42 sitten tilasin lapselle kevätjuhliin mekon eikä ole näkynyt pakettia vielläkään vaikka tilasin jo kk sitten,,ostin prismasta mekon tytölle

en tilaa mitään enään koskaan ikinä

Meillä meni kans näyttö ja anttilasta olin tilannu. Soitin sinne ja sain uuden näytön kotiin tuotiin suoraan ja vanhan veivät pois. Eli soita sinne homma kyllä hoituu.Olin yllättynyt miten joustavasti ja helposti meni :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tulikärpänen:
Meillä meni kans näyttö ja anttilasta olin tilannu. Soitin sinne ja sain uuden näytön kotiin tuotiin suoraan ja vanhan veivät pois. Eli soita sinne homma kyllä hoituu.Olin yllättynyt miten joustavasti ja helposti meni :)

Joo mie kans vaadin uuden näytön. Mihinkään takuukorjauksiin en suostu. Ja kun tarvin muutenkin työni puolesta konetta päivittäin, ni pakkos aada toimiva kone heti.