tää on ihan pimeetä :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
aikanaan tein yllärinä positiivisen raskaustestin joka aiheutti yhden päivän "paniikkitilan" ja tasoittui sitten, että tulkoon kun on tullakseen.. :)

nyt olen yli vuoden suunnitellut koiranpentua ja vajaan vuoden keskustellu kasvattajan kanssa ja nyt kun se pentu olis varausmaksua vaille meidän,niin mulle on iskeny joku ihme paniikki :o mä haluan ja "tarvitsen" ja todella tahdon koiran (tai siis me,ennenkun joku tähän takertuu ;) ) mut oon ihan "paniikissa" koko ajan et pärjäänkö sen kanssa,osaanko huolehtia siitä, jaksanko.... :o ja mulla sentään on ollut koira :whistle: lapsesta en hetkeäkään ajatellut etten pärjäis.. mikä ihmeen viimehetken paniikki tää on??? :ashamed: :whistle:

=)
Ehkä just se, et sulla on ollu ennenkin koira ja sä tiedät millasta se on. :)
Tiedät myös sen, et helpompaahan se on, jos ei ole eläimiä.
Mä oon nyt ollu 2,5kk ilman koiraa ja en ihan heti ainakaan koe olevani valmis ottamaan uutta.
Joskus otan kuitenkin, se on ihan saletti. :D

edellisestä koirasta aika jätti kaks 1½v sitten, mut se oli kuitenkin mun vanhempien koira.. tai siis tuli taloon kun olin 2luokkalainen ja mä hoidin ja lenkitin sen, mut kuitenkaan se ei ollu yksin mun vastuulla.. mut luulis nyt et ihmislapsi aiheuttais isomman "stressin" ? :o :whistle:
oon kuitenkin niin tottunut koiriin jaloissani pyörimässä,et en osaa elää ilman. lisäksi mun lapsi alkaa kohta oleen jokatoisen viikon isällään,joten mullahan ei ole muuta kun aikaa koiralle, joten en ymmärrä mitä tää nyt on, meinasin jo jänistääkin koko jutun :o :ashamed:

Yhteistyössä