Taas kun alettiin jot oivoa et nää allergiat oli jo tässä niin alkoi oireita tulla, jälleen. Se että maito meni pannaan oli shokki, sitten tajusin et korvaavia tuotteita on vaikka kuinka paljon. Sitten lähti soija, ja sitten ohra, vehnä ja ruis. Lisäksi on paljon muita yksittäsiä hedelmä ja vihannes allergioita. Siinä meni sitten jo oikeestaan kaikki valmiit ja puolivalmiit pöperöt ja leivät, kaikki pitää itse tehdä. No, nyt lauantaina alkoi oireilemaan taas kun ostin sellaista vanukasta jossa ei mitään maitoa, soijaa, viljoja tms. ole. No pojalle tuli siitä nyppyä. Nyt ei oo sitä saanut ja taas on nypyllä. Eoäilyksen kohteeksi nousi peruna, joka on meillä ollut pääravintoa melkeimpä milloin missäkin muodossa. Imetän vieläkin vaikka poika jo 1,5v. Se on tuntunut parhaalta vaihtoehdolta. Nyt en enään tiedä mitä tässä tekis, riisiäkö nyt joudutaan vaan syömään vai mitä? Tää on niin tätä. :'( osaakos joku sanoa miten allergisoivaa tuollainen guar-jauhe on? Sitä oli siinä vanukkaassa. Lisäksi oon tosi väsynyt ja kaikki tuntuu entistä pahemmalta, poikaa ei itteensä tunnu tuo nokkosihottuma haittaavan, äitiä sitäkin enemmän. Mä en tajua miten saan pojan edes syömään riisiä ja maissimakaronia. :/