tää on niin saa..... Epäreilua !!!!! Arghhh.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katkeruux
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

katkeruux

Vieras
miks toisilla käynnistyy itestään synnytys ja toisilla ei. Mua niinku rupee nyppimään tää saa... Venaaminen !!! Mä kohta tungen jonku sukkapuikon tonne ja rikon kalvot ite. Mä en halua käynnistykseen ku saa siellä sit miettiä kuka esikoista hoitaa. Hempskatti, ja joo mies ei hoida kun on mun luona sairaalassa ja kaikki muut on omissa töissään, et lapsi ravaa edes takas eri tyypeillä !!!! Mä oon yhelle sormelle vasta auki ja kohdunkaulaa jäljel 2,5cm.. Apua auttakaa mua et miten saan supistuksia????? Helpoin ois nyt yöllä synnyttää kun saan kotiin täksi yöksi hoitajan.. Muuten lapsi joutuu pomppu palloksi.

Ymmärrän tuskasi mutta millä tavalla se eroaa siihen, kuka esikoistasi hoitaa, käynnistyykö synnytys itsestään vai käynnistetäänkö se? Ei sen miehen tarvitse siellä alussa olla ku ei mitään vielä tapahdu ja vaikka synnytys käynnistyisi itsestäänkin niin se saattaa silti kestää parikin vuorokautta.

Jos esikoinen on pieni niin laittaisin miehen sitä hoitamaan. Sinä
Olet aikuinen ja pärjäätte kyllä, edullisella on tulossa tarpeeksi iso elämänmullistus ettei tartte sen lisäksi vielä hyppiä oudolta tätinsä toiselle. Mies voi tulla mukaan sitten kun oikeesti alkaa tapahtua, jos ehtii

Yhteistyössä