Tää on niin väärin.... Kerranki olis aikaa katsoa ja töllöstä eii mittää.. Eikä täälläkää oo kettää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
:vampire:
Kiva herätä 6.00, vaan tajuamaan että se on typerää.. Ei kukaan loppiaisena herää klo 6.00 saati sitten tule palstalle.. Ei edes tv-ohjelmat herää... :O No, on täällä joku varmaan hereillä mutta mulla on TYLSÄÄ :D

Saisnkohan mä bannia jos täyttäisin etusivun OMILLA alotuksillani.... :whistle: Ilman mitään järkevää.
Höpöttäis vaan.. VÄhän niinku nytki, paljon se selittää mut mitään se ei puhu kumminkaa, nyt mä lopetan. Kettu kuittaa ja menee hakemaan kahvia :D

Täytä vaan, mä voin vastailla sulle :D

Meillä meni ukko taas töihin, lapset herätti klo. 5.30.... Nyt tulee kyllä subjuniorilta tuomas veturia ja puuha-peteä :D Niitä me katellaan kuten joka aamu.

Se kannattaa :D Mun tarttis alkaa selailemaan historian koetta varten nettiä ja muuta mut mul on kk aikaa niin en pidä kiirettä ku ei kuitenkaa viel mikää päähän jää :D

Esseen dedis 9. helmikuuta, vasta. Parempi kuitenkin ennemmin kuin myöhemmin. Poikarassu on siinä tilanteessa, että tämän päivän aikana saatava kasaan 1500 sanaa. :D En halua samaan jamaan. Lupauduin vielä menemään tänään kommuuniinkin vierailulle, joten ois oikeasti nyt saatava sanoja paperille. :p

Tsemppiä tenttiin!

Munkin pitäis olla tekemässä jo aamupalaa.... Naapurit varmaan tykkää kun nää meidän lapset on aina siitä puol kuudesta-kuudesta asti täydellä teholla menossa täällä :/ Nytkin kuuluu sellanen skaala erilaisia huutoja ja kiljahduksia, töminää ja pauketta, että saa nähä kuin nopeesti meillä on joku oven takana :D

Ei oo tosin kukaan ikinä tullut valittamaan... Kai mä oon vaan niin karmea ilmestys ettei ne uskalla :vampire: Eikä se kyllä mitään auttais kun ei se varmaan oo laillista sitoa lapsia kiinni ja laittaa suukapulaa? ...Olis hyvinkin todennäköisesti ainoa tapa saada nuo pysymään ilman metelöimistä..

Esseen dedis 9. helmikuuta, vasta. Parempi kuitenkin ennemmin kuin myöhemmin. Poikarassu on siinä tilanteessa, että tämän päivän aikana saatava kasaan 1500 sanaa. :D En halua samaan jamaan. Lupauduin vielä menemään tänään kommuuniinkin vierailulle, joten ois oikeasti nyt saatava sanoja paperille. :p

Tsemppiä tenttiin!

Kiitoksia :D Mä tein noi hissan tehtävät jo sillon ekan jakson aikana mut en oo päässy kokeeseen vielä :O Ja hissan ope on viel sellanen täydellisyyden hakija et saa nähä kui kokees käy :O :D

Munkin pitäis olla tekemässä jo aamupalaa.... Naapurit varmaan tykkää kun nää meidän lapset on aina siitä puol kuudesta-kuudesta asti täydellä teholla menossa täällä :/ Nytkin kuuluu sellanen skaala erilaisia huutoja ja kiljahduksia, töminää ja pauketta, että saa nähä kuin nopeesti meillä on joku oven takana :D

Ei oo tosin kukaan ikinä tullut valittamaan... Kai mä oon vaan niin karmea ilmestys ettei ne uskalla :vampire: Eikä se kyllä mitään auttais kun ei se varmaan oo laillista sitoa lapsia kiinni ja laittaa suukapulaa? ...Olis hyvinkin todennäköisesti ainoa tapa saada nuo pysymään ilman metelöimistä..

Hmm.. Mä saan joka aamu olla rauhassa siihen 9 asti :D Onneks, saanpahan hetken olla iiihan yksin, vaikka sit piirrettyjen parissa :D

Voi sunt.....piän flikka :hug: mä meinasin tehdä vähän töitä ennen ku mennään poju hakemaan ja menen casalle penkomaan pukuja tonne karnevaaleille....

Olispa mullaki noin paljon kaikkee KIVAA puuhaa mut mun päivät menee kotona vaan :( Mitään kivaa ei voi tehdä ikänä ku oon täällä jumissa, ilman rahaa ja ilman autoo... :ashamed:

Yhteistyössä