Tää on niin väärin.... Kerranki olis aikaa katsoa ja töllöstä eii mittää.. Eikä täälläkää oo kettää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No, ehkä sit joskus taas :D

Mä en oo tehnyt vielä MITÄÄ järkevää :O Tai joo oon mä tiskit laittanu... :D
lenkilläki kävin ja nyt tarttis tehdä vissiin jauheliha pihvejä :D

Mä oon tehny jo ihan tarpeeks järkevää... :whistle: Poika heräs puoltoistatuntia sit päiväunilta, meinasin et haen sen kammarista, syötän ja alan tekee itelleni aamupalaa, lopputulos: menin hakemaan poikaa kammarista, mut aloinkin laskee pinnasängyn pohjaa ja vaihtaa petivaatteita, yhtäkkiä olinkin siivoomassa toista kammaria ja päätin kokeilla siirtää pojan omaan huoneeseen nukkumaan, siivosin toisen kammarin, siivosin meidän kammarin ja vaihdoin järjestyksen, mutta syötyä en oo vieläkää saanu... :D

Lisään nyt ennenku joku ehtii huomauttaa, lapsen syötin siinä välissä kyllä.. ;)

Mä oon tehny jo ihan tarpeeks järkevää... :whistle: Poika heräs puoltoistatuntia sit päiväunilta, meinasin et haen sen kammarista, syötän ja alan tekee itelleni aamupalaa, lopputulos: menin hakemaan poikaa kammarista, mut aloinkin laskee pinnasängyn pohjaa ja vaihtaa petivaatteita, yhtäkkiä olinkin siivoomassa toista kammaria ja päätin kokeilla siirtää pojan omaan huoneeseen nukkumaan, siivosin toisen kammarin, siivosin meidän kammarin ja vaihdoin järjestyksen, mutta syötyä en oo vieläkää saanu... :D

Lisään nyt ennenku joku ehtii huomauttaa, lapsen syötin siinä välissä kyllä.. ;)

:laugh:
Ihan samanlainen ku mä, pitäs tehdä jotain ni tekeeki kaikkee muuta paitsi sitä mitä piti :laugh:

Mä en ookaan sit tehny mitään :) Ihana fiilis, mutta onhan nyt sentään pyhä. Ei kait mun tarttekaan tehä mitään ?

Mietiskelin tässä tosin että miksköhän vätystää näin paljon ja hogasin että menkat ei oo alkaneet ajallaan... Toivo elää että olis jotain hormoonihäikkää..

^Väsyttää eikä menkat oo alkanu, hormonihäikkää tosissaan... ;) :p

Vielä pitäis pestä sata koneellista pyykkiä (tai siltä se ainakin tuntuu) ja siivota keittiö, sit olis paikat ihan jees....Ja mä vannon et jos joudun vielä yhenkin koirankarvaisen, pölyisen vaatekappaleen miehen puolelta sängyn alta kaivamaan, niin mä syötän ne sille!!! :kieh: Pilkkoan pieneks ja paistan pannulla, nam nam..

Määkään en oo oikein mitään saanu aikaseksi. Tai no siltä musta tuntuu, vaikka on keränny joulukoristeet pois, ulkoillu, ruokkinu muksut, pessy pyykkiä... :D
Tuo kuusenraato on vielä tossa nurkassa... en jaksa lähtä raahaamaan sitä ulos, ku tiedän mikä sotku siitä syntyy :kieh: Ehkä jätkän unien jälkeen sitte, eihän nyt kehtaa edes imuroida :rolleyes:

Määkään en oo oikein mitään saanu aikaseksi. Tai no siltä musta tuntuu, vaikka on keränny joulukoristeet pois, ulkoillu, ruokkinu muksut, pessy pyykkiä... :D
Tuo kuusenraato on vielä tossa nurkassa... en jaksa lähtä raahaamaan sitä ulos, ku tiedän mikä sotku siitä syntyy :kieh: Ehkä jätkän unien jälkeen sitte, eihän nyt kehtaa edes imuroida :rolleyes:

Äääh, seki vielä! Mun tarttis kans kaikki kuusen koristeet repiä ja katkoo kuusi takkaan... (äijän hommia ;) )

Meillä sai kuusi kyytiä jo viime viikon alussa, siitä tippu niin pirusti neulasia ja koira kanto turkissaan niitä joka paikkaan niin et meni hermo...Vieläkin niitä neulasia löytyy millon mistäkin... :rolleyes:
Äh, nyt mä meinaan jumittua tähän..

PinkLily Nyt lähdetää yhdessä siivoomaan!MARS!!!! :D

^Väsyttää eikä menkat oo alkanu, hormonihäikkää tosissaan... ;) :p

Vielä pitäis pestä sata koneellista pyykkiä (tai siltä se ainakin tuntuu) ja siivota keittiö, sit olis paikat ihan jees....Ja mä vannon et jos joudun vielä yhenkin koirankarvaisen, pölyisen vaatekappaleen miehen puolelta sängyn alta kaivamaan, niin mä syötän ne sille!!! :kieh: Pilkkoan pieneks ja paistan pannulla, nam nam..

Ennen lapsia oli tosi paljonkin heittoja noissa kierroissa ja hormoonihäiriöiksi niitä sanottiin :D Jos vaikka mun hormoonihäiriöt olis tullu takas... Onkin ollut ihan kummallista kun menkat on tulleet jo sellasen reilun vuoden ajan ihan säännöllisesti :D Menee jännitys kokonaan elämästä kun ei tarvii miettiä että millasessakohan aktiviteetissa ne alkaa, näkyykö punainen jälki lumessa kun lasken peppumäkeä tai kumartelenko kaupassa punainen läntti persiin kohdalla..

No siis mähän en voi vielä oikeestaan jatkaa, kiukutteleva poika hakee unta sängyssään, koira vaatii ulospääsyä ja mä en edelleenkää ole syönyt vielä mitää... :whistle: Eli jatketaan harjotuksia parin tunnin päästä... :D

Yhteistyössä