tääällä on todella kapeakatseista porukkaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttää

Vieras
jos teet erilailla kun joku toinen olet huono äiti.

jos et kasvata lapsiasi juuri niinkuin kirjoissa sanotaan, olet huono äiti..

huhhuh.. voi jeesus sentään

Kumma juttu,miten mä en huomaa tota.Vai johtuneeko tuo sitten siitä,että ohitan tuollaiset asenteet yhtä hyvin täällä nettimaailmassa kuin ihan oikeassakin maailmassa.

toisaalta vähän säälittää ne äidit, jotka aikatauluttaa kaiken ja tekee kaiken juuri suositusten mukaan, luulisi olevan aika raskasta, ja omilla aivoilla ajattelukin jää vähemmälle.

sitten elämän sisältö on juuri sitä että naapurin pena on itkenyt jo kaksi tuntia putkeen, pitäskö soittaa sossuun, tai naapurin irman housissa oli reikä, se äiti varmaan käyttää kaikki rahat viinaan ja tupakkaan, tai just näitä kaupassa nähtyä juttuja

mä taas nauran täällä monesti kuinka "suvaitsevaisia" äitejä täällä onkaan,
siinä menee homot lesbot naispapit kaikki maholliset sekoitukset on niin hienoja ihmisiä-lokeroon...ja jos täällä sanoo että ei noita todellakaan hyväksy koska kaikki ovat epänormaaleja niin täällä hypätään päälle kun ovat niin "suvaitsevaisia"

toinen ääripää jotka ei suvaitse toisien mielipidettä on femakot,outoo...

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
siinä menee homot lesbot naispapit kaikki maholliset sekoitukset on niin hienoja ihmisiä-lokeroon...ja jos täällä sanoo että ei noita todellakaan hyväksy koska kaikki ovat epänormaaleja niin täällä hypätään päälle kun ovat niin "suvaitsevaisia"

täällä sit on yllättävän vähän ns. normaaleita, eli joko sitä on fanaattinen äiti ihminen kasvatuskirjoineen tai vähemmistön edustaja

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:

niin, jos sä oletkin sit sellanen kapeakatseinen?

Yhteistyössä