V
"vierailija"
Vieras
Pelkään koska tulee seinä vastaan ja en vaan jaksa
Perheemme taloudellinen tilanne on ihan kuralla. Laskua pukkaa, ulosottoa jatkuvasti palkoista , jotka alunperin molemmilla ns. pienituloiset... Talo myymättä , vuokraa pitäisi maksaa siitä missä nyt asutaan. Sossu ei auta. Vanhempani koittavat auttaa minkä pystyvät. Tilillä rahaa 40, jolla pitäisi selvitä 2vko. ja ostaa vielä pojalle lääkkeitä jotk maksaa jo sen just 40... Koulut alkaa ja poika ei kykene käymään ilman lääkkeitään koulua sujuvasti:/
Ihan taviksia kunnollisia ollaan... meille kävi vaan niiiiiin huono mäihä tms. ja tässä nyt ollaan
En tiedä miten ihmeessä jaksan eteenpäin tai miten mies jaksaa...??
Pahaolo ja rahavaikeudet heijastuvat jo tietysti myös lapsiin, vaikk tietenkään se nyt heidän vika ole! Mutta on niin pahaolla

Ihan taviksia kunnollisia ollaan... meille kävi vaan niiiiiin huono mäihä tms. ja tässä nyt ollaan
Pahaolo ja rahavaikeudet heijastuvat jo tietysti myös lapsiin, vaikk tietenkään se nyt heidän vika ole! Mutta on niin pahaolla