täällä myös:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen

Vieras
Hei!
Luultavasti olen vähän nuorempi kuin sinä...(20), mutta minulla on tuollainen sama ""ongelma"" poikaystäväni kanssa...hänelle se ei tietenkään ole mikään ongelma, siksi lainausmerkit.
Minä en kelpaa hänen ystäviensä seuraksi, vaikka muillakin ystävillä olisi tyttöystävät mukana...syyksi sanoi, että en kuitenkaan muka tykkäisi niistä kun olen niin ""erilainen""...ja sen hän perustelee taas juomisella. Sanoo, että he yleensä vain juovat ja örveltävät ym. No kyllä hän tietää, että minäkin tykkään joskus juoda....
Aluksi väitti että ei kenenkään muunkaan tyttöystävät ole koskaan mukana, mutta on paljastunut, että kyllä vain ovat olleet....että vitun hienolta tuntuu.
En muutenkaan ymmärrä sitä, miksi hän ei koskaan ole halunnut minua ""esitellä"" kavereilleen...en tiedä mitä ajattelisin....

Ookko nää Oulusta? Mää oon ja huomaan kyllä ettet ossaa oikiaa murretta. Yritystä on, mutta väärin mennee. Ostappa lippu junnaan ja lähe kattoon, mitä pohojosessa tapahtuu. Etkä pelekää polliisia ennää sen jäläkeen. ;)

Oululainen maistuvainen, kyllähän sen totta puhuen aito savolainen tunnustaa.

Etkä pelekää polliisia ennää sen jäläkeen. ;) Mitä sinä minulle tekisit, jos Ouluun asti erehtyisin tulemaan?

Hyvää huomenta sinulle. Maistan palasen Oululaista heti kohta aamukahvin kanssa.

Juup..edellisessä suhteessani oli samanlainen asetelma. Kun miehen kaverit piti pirskeitä /juhlivat synttäreitä niin mies aina lähti mukaan. Alkuun ajattelin että kyseessä on poikien juttu johon ei tyttöystävät/avovaimot kuulu.

Kuinkas ollakaan jossain vaiheessa tuli esille kuinka menossa oli aina ollut mukana myös muiden naiset. Ymmärrän kyllä sen että miehellä pitää olla omia menoja mutta siis että muiden naiset yleensä mukana paitsi minä.

Otin sitten puheeksi asian ja aika tyly oli vastaus. En kuulemma sovi joukkoon! Ihmettelin sillä aina olen tullut toimeen hyvinkin erilaisten ihmisten kanssa. Miehen tuttavapiiriin kuului paljon ns julkkiksia ja etenkin mallinhommissa olevia. Siinä mielessä en kyllä todellakaan sopinut joukkoon sillä arvostan ihmisiä enemmän sillä perusteella mitä ihmisinä ovat enkä sillä mitä merkkiä on päällä tai kuinka iso 'julkkis' on.

Ehdotinpa sitten kerran että pidettäisiin juhlat meillä ja kaverit tervetulleita pariskunnittain. Sen illan jälkeen kyllä totesin miks oli parempi etten 'päässyt' aikasempiin pirskeisiin mukaan. Nimittäin jutut oli luokkaa miltä mä näytän/tukka hyvin/mä oon siis hei malli..bla bla blaa. Yritin tulla toimeen mutta pirun hankalaa kylläkin. Ei mitään toivoa yrittää keskustella mistään muusta kun ulkonäöstä. Onneks tuo suhde kaatui loppupelissä omaan mahdottomuuteensa.

Mitä sulle neuvoksi no kokeile järjestää itse illanvietto johon sitten kaikki ovat tervetulleita. Tai sitten tyydyt tilanteeseen ja alat itse viettä myös 'tyttöjen' iltoja joten näät ainakin miten miehes niihin suhtautuu.

Minulla on samanlainen kokemus ""julkkispiireistä"", joihin en mahtunut mukaan. Siellä oli kuulemma niin tiivis porukka. Se oli muuten oikea narsistien kerho, onneksi ei tarvitse liikkua niissä piireissä.