Täällä oli keskustelua kissoista vähän aikaa sitten...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja just joo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nyhtänköljä:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
No, voin tunnustaa, että yks meidän kissa sai piikin pyllyynsä siinä vaiheessa kun kusi kolmannet sohvat pilalle. Eikä ollut sairas, eikä vika ollut hiekkalaatikossa. Voitte uskoa, että kokeiltiin kaikki maailman hiekkamerkit ja laatikot ja laatikon paikat, kauan me niitä kusisia sohvia siedettiin ennenku päätettiin pistää kissa taivaaseen. Jos mä tästä hyvästä oon jonkun mielestä julmuri, niin siitä sitten vaan, en menetä yöuniani.

Mutta on eriasia jos olisit sen jälkeen kun kissa olis 2 kertaa kussut väärään paikkaan mennyt ampumaan kissan saunan taakse...

En nähnyt kyseistä ketjua johon ap viittasi. Juu kyllä mulla on aika paljon enemmän kärsivällisyyttä ja ymmärrystä etten parista kerrasta ala niittaamaan kissaa. Vaikka joka ikinen kerta oli niiiiiin ärsyttävä, ja meinas jo tulla miehen kanssa avioerokin kun siltä palo hihat jo sen parin kerran jälkeen.

Mun ois jo viime vuonna pitänyt viedä meidän toinen kisu eläinlääkärille piikille.Mies pelasti kissan hengen, mutta tänään mulla tuli mitta täyteen, joten kissan henki taitaa olla vaakalaudalla.Peiliin ei tarvi katsoa, sillä syy ei ole meissä omistajissa.

meillä ei kyllä ikinä olla pissitty mihinkään muualle kuin pottaan, mutta meidän hienohelma neitikisu kakkaa sitten ihan potan viereen jos on yksikin papana jäänyt hiekkikseen (putsataan siis joka päivä paakut pois) :). Yleensä tekee tuon vielä niin että oikein maukuu aikansa siinä potan vieressä ja käy sitten kakkaamaan kun menet kattomaan että mikä hätä on... Oikein tuijottaa yhtäaikaa silmiin että "mitäs et ole puhdistanut pottaa".
Eikä se suostu käymään samassa potassa toisen kissan kanssa, neiti mikä neiti :).

Meidän kissa (6kk) teki samaa, kuseskeli sänkyihin ja mihin sattui. Eipä siinä sen ihmeepiä tehty, kuin varattiin aika eläinlääkäriltä leikkausta varten. Nyt kissa on leikattu ja ongelma poissa. Toki kissan vessa pidetään myös aina siistinä. Aivan ihana kissa tuo on, ei me olla ikinä kuseskelun takia ajateltu lopettaa tai luopua siitä, täysin selvää oli että se leikataan. Kissa on ja pysyy meillä.

Yhteistyössä