Olin kyläilemässä lapseni, 8kk, kanssa kun se touhusi lattialla ja huomaamattani laittanu metallisen prikan suuhunsa. Havahduin yökkimiseen ja kiirehdin taputtamaan selkään mikä ei luonnollisestikaan auttanut, vauva lakkas yökkimästä ääneen eikä vissiin saanut enää hengitettyä ja tajusin et sillä on nyt oikeasti kurkussa jotain. Hätäännyin ja pyysin soittamaan ambulanssin samalla kun vaistomaisesti olin ottamassa vauvan syliin ja jotenki tuli sellanen paniikki ajatus että purista sitä mahasta! Oli kuulemma joku hemlikin? Ote tjsp jota ei oikeasti sais tuon ikäselle tehdä mutta se pelasti tän lapsen hengen! Sillä tyttö rupes oksentamaan prikan pois. Voi sitä helpotuksen määrää mutta sitten mulle tuli vasta se vaihe ku tajusin mitä olis voinu käydä ja aloin mennä paniikkiin... Ambulanssi ja ensivaste kävi lapsen katsomassa ja toteamassa että kaikki oli kunnossa. Nyt en saa kyseessä olevaa tapahtumaa mielestäni ja päivästä toiseen pala kurkussa meen miettien ja jossitellen. Onko muilla vastaavia kokemuksia? Kauanko meni että tokenitte tapahtumasta? Ja yks asia mikä mua on vaivannu, kauanko olis ollut aikaa saada se esine kurkusta? Ensivasteen tuloon meni muutama minuutti mikä olis ollu aivan liikaa!
Vertaistukea kaivataan
Vertaistukea kaivataan