Kylläpä jogurtti herättää minussa ajatuksia,,hehheh. Kun minä en itse syö tuota maustamatonta, niin en mä osaa sitä lapsellekaan antaa. Siks just täältä kysyin seuraavaksi hyvää vaihtoehtoa. Tuntuu, et ihmiset ei ollenkaan lue kysymystä. Kun sanoin, et en jaksa maustaa jogurtteja marjoilla ja hedelmillä, joku ehdottaa tuoreita marjoja. Kun sanon, et haluan päästä eroon rasvaisista danoneista, joku ehdottaa danoneja. Kun sanon, et haluan et me kaikki syödään samaa ruokaa, joku ehdottaa lapselle omia lastenjogurtteja. Huokaus. Ehkä mun ei olis pitänty kysyäkään... Ja mun miehellä on 0 reikää ja mulla 2 paikkaa ja molemmat vedetään noita sokerisia jogurtteja ja niitä tulee meidän lapsikin syömään, koska me ei haluta syödä luonnonjogurttia enkä aio syöttää lastani minkään ehdottomien totuuksien mukaan... Eli totutan lapseni siihen määrään sokeria, minkä itsekin syön, näinhän se menee. Nyt vain etsin astetta sokerittomampaa, en täysin sokeritonta. Mutta all right, hikeennyn liikaa ja ehkä me jatketaankin vain danonien popsismista.