TAAS hiivatulehdus ja raskaana...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sinna

Vieras
kuukausi sitten oli ja nyt taas tuntuu,että jotakin siellä on...
Viimeksi lääkäri käski hakea apteekista puikon ja sen käytinkin,uskallanko ilman lääkäriä hakea vielä yhden,rv 33?

Alkuperäinen kirjoittaja sinna:
kuukausi sitten oli ja nyt taas tuntuu,että jotakin siellä on...
Viimeksi lääkäri käski hakea apteekista puikon ja sen käytinkin,uskallanko ilman lääkäriä hakea vielä yhden,rv 33?

Soita terveysneuvontapuhelimeen. Tai neuvolaan (ei taida th:t enää tänään olla paikalla).

mulla oli hiivatulehduksia pitkin raskautta ja se on tosi rasittavaa :kieh: !!!

voithan sä kysyä apteekista että mitä ne on mieltä.. toisaalta, onhan niitä luonnonmukaisiakin keinoja hoitaa sitä, kuka sit haluaa niitä käyttää. mulle joskus neuvottiin että piimällä sivellä pikkuhousunsuoja/side niin se tasapainottaa ph:ta...

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:

voithan sä kysyä apteekista että mitä ne on mieltä.. toisaalta, onhan niitä luonnonmukaisiakin keinoja hoitaa sitä, kuka sit haluaa niitä käyttää. mulle joskus neuvottiin että piimällä sivellä pikkuhousunsuoja/side niin se tasapainottaa ph:ta...

vähän samantapainen neuvo: vatiin piimää ja sinne istumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:

tuota piimäjuttua muuten kokeilinkin ennen raskautta ja se auttoi.
Kiitos muistuttamisesta,jos kokeilenkin sitä :D

Yhteistyössä