taas nettitreffiasiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niin

Vieras
juttelin erään miehen kanssa chatissa, siis ekaa kertaa. ei oltu vaihdeltu muita viestejä. mies vaikutti ihan normaalilta ja tavalliselta, ja antoi mulle puhelinnumeronsa kun lopetettiin chattailu. mä kun oon hiukan tämmönen.. niin onko toi ihan ok antaa heti numeronsa vai pitäiskö olla jotenkin varuillaan tms? älkääkä naurako, mä kysyn ihan tosissani. omaa numeroani en uskaltanut vielä antaa, vaikka ajattelin että voi olla että laitan tekstarin jossain vaiheessa päivää.
mut siis mies ei tiedä musta juuri mitään muuta kuin mitä mun deittiprofiili kertoo, chatissa juteltiin vähän niitä näitä, unelmakumppanin piirteitä yms mutta ei mitään sen erikoisempaa.

muutenkin oli hämmentävää, miehellä oli kuvia joita se oli siis ottanut itsestään omassa kodissaan. ja sen sisustustyyli on just sama kuin mulla. ihan samanlaiset verhot, päivänpeitteet, koristetyynytkin sillä oli kuin mulla. :o puhumattakaan muista jutuista joita niistä kuvista näkyi.

Alkuperäinen kirjoittaja peesi:
sama vähän tuli mieleen.

noniin sherlokit, jos nyt oletetaan että mies ois homo niin miksi ihmeessä se ois laittanut flirtti ja chattikutsun heteronaiselle?? nyt en ihan pysy perässä teidän logiikassa.

no miksi nyt suurella osalla homomiehiä on vaimo ja perhettä? tai ainakin haluaa seukkailla jonkin aikaa naisen kanssa, että voisi salata homoutensa.
minuak on muutama homomies iskenyt ja oikeasti parin kanssa olen deittaillutkin. kyllä heidät yleensä tunnistaa, sitten kun alkaa lähempään tuttavuuteen.

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
oisko kellään mitään sanottavaa tuohon puhelinnumeroasiaan?

Jollekin tosi kiinnostavalla naiselle olen antanut heti numeron osoittaakseni olevani tosissaan. Se on vähän kuin rulettia, panos on pistettävä vaikkei varmaan voitakaan.

Mutta oikeasti siis heteromiehet emme sisusta emmekä pahemmin kiinnitä huomiota omaan pukeutumiseenkaan, riittää että vaatteet ovat puhtaita.

okei, eli siis tää mies ei missään nimessä voi olla hetero ja kiinnostunut musta. vaan hän on homo, ja etsii minusta vain kulissia. siis ihan uskomaton palsta.

kiitos nyt kuitenkin sulle yhdelle ja ainoolle, joka vaivauduit kommentoimaan puhelinnumeroasiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tunteeko muka joku tyylikkäästi sisustavia miehiä?

Tunnen muutamia. Mun sisustustyylittömyyteen verrattuna ovat huippuluokkaa tuossa harrastuksessaan. Ei se kuulkaas ole sukupuolesta (tai suuntautumisesta) kiinni jos tykkää/ei tykkää sisustamisesta. :D

kuka on sanonut että mies itse on sisustanut? Onhan noita ammattilaisia joita voi palkata kotia sisustamaan? Eikä tää kai ollutkaan ap:n alkuperäinen pointti, vaan se että ovat samanhenkisiä ja -tyylisiä....

Alkuperäinen kirjoittaja ja hei:
kuka on sanonut että mies itse on sisustanut? Onhan noita ammattilaisia joita voi palkata kotia sisustamaan? Eikä tää kai ollutkaan ap:n alkuperäinen pointti, vaan se että ovat samanhenkisiä ja -tyylisiä....

kiitos sulle, taisit olla eka ja ainoa joka ymmärsi.

Kyllä mun mies osaa ihan kivasti sisustaa, toki sillä on äiti joka on ompelija ammatiltaan, niin se tietysti tekee, verhot, tyynyt yms.
Entäs jos vaikka kyseisen miehen exä on sisustanut kämpän, niille on tullut ero, eikä nainen ole halunnut ottaa mukaan niitä tavaroita?

Niin ja puhelinnumero asia: itsekin tapasin mieheni netissä, ihan chätissä. Antoi puhelinnumeronsa myös ekan keskustelun päätteeksi.

Yhteistyössä