Taas olisin apua vailla, raskausasiaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sisu

Aktiivinen jäsen
15.10.2007
20 985
2
36
:ashamed: Alkaa jo nolottaa, kun joka asiaa täältä pitää udella, kun ei kerta kaikkiaan muista esikoisen ajoilta tämmösiä pieniä yksityiskohtia... :whistle:

No niin, viikkoja on nyt 37+1. Maanantaina siis irtosi limatulppa, ja keskiviikkona kätilö totesi, että kohdunsuu on 4 cm auki.
Nyt sitten eilisen päivän ja tän aamun on tullu tosi paljon valkovuotoa, oikein klimppejä :x Onko nämä jotain merkkejä, että synnytys olis lähellä tmv? Muilla ollu vastaavaa? Ei ole näin paljon tullu valkkaria tässä raskaudessa aikasemmin...

no taitaapi olla, jos muuttuu verensekaiseksi on jo kiire laitokselle, varsinkin kun kohdun suu on jo reippaasti auki. Mua ei päästetty enää kotiin, kun oli 6cm auki. Joen kassi valmiiksi ja onnea matkaan :)

Saattaa olla, tai sitten ei. On ne vauvat sen verran ketkuja tyyppejä.

Mulla on kolmena yönä supistellu sillai, et oon oikein heränny ja ehtiny jo kuvitella, et kohta mennään.. Kakkan marjat.. :xmas: Huijaa vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Joo tai ei. Mä olin kans auki rv 37 4 cm ja limatulppa meni. Vauva syntyi 40+2

Niin onhan sulla sisäsuu auki?

Muako tarkotat? Sisäsuu nimenomaan, kaula hävinny tässä viikkojen saatossa jo aikasemmin.

Juu :)
Mulla aukes aiemmassakin tosi ajoissa, mutta syntyi vasta 39+3. Siksi mä en oikein jaksa enää uskoa, että mitään tapahtuisi vaikka oisi 6 cm auki :D
Niin kuin olin tässä toisessa raskaudessa ja silti meni yli. Mutta syöksynä sitten tuli!

Joo tai ei. Mä olin kans auki rv 37 4 cm ja limatulppa meni. Vauva syntyi 40+2

Niin onhan sulla sisäsuu auki?

Muako tarkotat? Sisäsuu nimenomaan, kaula hävinny tässä viikkojen saatossa jo aikasemmin.

Juu :)
Mulla aukes aiemmassakin tosi ajoissa, mutta syntyi vasta 39+3. Siksi mä en oikein jaksa enää uskoa, että mitään tapahtuisi vaikka oisi 6 cm auki :D
Niin kuin olin tässä toisessa raskaudessa ja silti meni yli. Mutta syöksynä sitten tuli!

Voi ei... Meillä on kivat 90km matkaa synärille, eikä hirveesti kiinnosta alkaa mihkään ambulanssiin synnyttää... :/

Voi ei... Meillä on kivat 90km matkaa synärille, eikä hirveesti kiinnosta alkaa mihkään ambulanssiin synnyttää... :/

Jos sä lähtisit sitten aika herkästi. Mulla tuli "onneksi" vihreät lapsivedet niin lähdin aika lailla heti sairaalaan. Supistuksien mukaan en olisi kyllä ehtinyt, kun supparit alkoi suoraan 1-2 minsan välein ja siitä 15 minuuttia niin ponnistin jo :/

Jos sä lähtisit sitten aika herkästi. Mulla tuli "onneksi" vihreät lapsivedet niin lähdin aika lailla heti sairaalaan. Supistuksien mukaan en olisi kyllä ehtinyt, kun supparit alkoi suoraan 1-2 minsan välein ja siitä 15 minuuttia niin ponnistin jo :/

HUHHUH!!
Joo, on siitä itseasiassa onllu lääkärin kans puhettakin, et ei pidä liian pitkäski aikaa jäädä kuuntelee supistuksia, kun mullakin esikoisen synnytys kesti vaan 4h 20, ja toi matka tosiaan välissä, ja kun on jo aiemmin supistellu niin hyvin, niin saattaa tulla nopeetakin tää...

HUHHUH!!
Joo, on siitä itseasiassa onllu lääkärin kans puhettakin, et ei pidä liian pitkäski aikaa jäädä kuuntelee supistuksia, kun mullakin esikoisen synnytys kesti vaan 4h 20, ja toi matka tosiaan välissä, ja kun on jo aiemmin supistellu niin hyvin, niin saattaa tulla nopeetakin tää...

Joo-o, kuulostaa siltä että nopeasti voi tulla! Jospa ehtisit sairaalaan :D
Tsemppiä tulevaan! :)

HUHHUH!!

Joo-o, kuulostaa siltä että nopeasti voi tulla! Jospa ehtisit sairaalaan :D
Tsemppiä tulevaan! :)

=) Tänks!

Yhteistyössä