M
Maine Coon harmaana
Vieras
Ei sulla ole mitään hävettävää.Et ole ainoa joka turhaan hakee R kioskilta pakettiaan.Miksi miettiä mitä toiset ajattelee?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En missään nimessä pidä itseäni muita parempana tai ihmeellisempänä. Mutta kyllä sinuakin varmaan inhottaisi jos joutuisit omalla ajallasi ravaamaan R-kioskissa tai Anttilassa ja siellä vaan sanotaan, ettei mitään pakettia ole. Ja ensin tottakai hirveä etsiminen siellä ja turha odotus. Mielestäni tuo on asiakkaiden nöyryyttämistä.
Se tekstiviesti tulee siitä firmasta, joka sen paketin toimittaa. Heillä on siis ongelmia sen sinun pakettisi toimituksen ja informoinnin kanssa, ei R-kioskilla.
Jos olisin ollut töissä, olisin tosin soittanut sinne pakettifirman asiakaspalveluun ja kysynyt missä se paketti seikkailee, kun viestikin on kerran sinulle tullut.![]()
omalla ajalla mä ainakin hoidan omat henkilökohtaiset asiani..aina ei voi tietää meneköö asian hoidossa 5 min vai 30 min..itse olen tilannut anttilasta ja hakenut tuotteen myymälästä,palvelu on toiminut erinomaisesti aina.muistathan että ne tilauksen/tekstiviestin lähettäjätkin ovat vain ihmisiä,joskus sattuu virheitä![]()
Huhhuh. Ihan kiva että avasin tän aloituksen. Nyt olen kyllä iloinen siitä että mulla on sen verran hyvä itsetunto tai jotain etten mieti jatkuvasti mitä muut musta ajattelee. Ton täytyy olla tosi onnetonta, kuluttavaa ja raskasta.