Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pölypallero:Meillä tyttären kädet halkeilee myös heti kun syksy tulee ja talvi. Kuivuu jopa halkeilevaksi, kuten sinulla. Mietin jos tänä vuonna kokeilisin Ceridal-öljyä, kun perusrasvat ovat osoittautuneet melkoisen yhdentekeviksi. Auttaisikohan se? Oletko kokeillut?
Alkuperäinen kirjoittaja Pölypallero:Atooppisen ihon iloja. Tsemppiä sinne päin.
Alkuperäinen kirjoittaja ziggy:Onneksi sulla on kädet, kiitos niistä!
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Täällä sama juttu. :/ Oletko koskaan kokeillut lemon juice and glycerine voidetta? Pystytkö käyttämään? SE on yllättävän hyvää... Mutta täytyy vaan alkaa käyttämään, ennen kuin kädet halkeilevat paljon, muuten kirvelee... Minulla on auttanut kyllä hyvin käsien kuivuuteen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:mulla auttaa vain ja ainoastaan apolar salva/voide,kun pääsee kädet/jalat tuohon tilaan. :| jynkkyä voidetta on, mutta auttaa! jos ei ole tulehdusta ihossa niin sitte auttaa essex voide.
ja täällä kans atoopikko!
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:mulla auttaa vain ja ainoastaan apolar salva/voide,kun pääsee kädet/jalat tuohon tilaan. :| jynkkyä voidetta on, mutta auttaa! jos ei ole tulehdusta ihossa niin sitte auttaa essex voide.
apolar? Sellaista en oo kokeillut enkä kuullutkaan, apteekista? Essex ei tee mulla mitään, se on ihan hirveetä.. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:mulla auttaa vain ja ainoastaan apolar salva/voide,kun pääsee kädet/jalat tuohon tilaan. :| jynkkyä voidetta on, mutta auttaa! jos ei ole tulehdusta ihossa niin sitte auttaa essex voide.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu::/
Tähän samaan syssyyn on neitin synttäritkin, enkä mä voi leipoa... :kieh:
Millainen äiti ei leivo? Okei, nyt kenkuttaa kaikki.
Alkuperäinen kirjoittaja ziggy:Onneksi sulla on kädet, kiitos niistä!
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu::/
Ohuet muovi-/kumikäsineet käsiin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu::/
Ohuet muovi-/kumikäsineet käsiin?![]()
Hyi hitto, ootko ikinä kokeillut? Mä en pysty siihen, se taikina tuntuu niin karseelta niiden kumihanskojen läpi... |O Puistattaa ajatuskin. *kylmiä väreitä* :|
Alkuperäinen kirjoittaja Pölypallero:Hei, elä ota paineita. Reilusti menet kauppaan ja ostat valmiina. Sitten sanot reippaasti kaikille, että ihan omin pikku kätösin olet melkein kaiken itse tehnyt. Onhan siinä kuppeihin ja astioihin asettelussa jo oma haasteensa![]()