Taas tää lemu tulee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Monet kerrat jo valittanu että ihan kurapaskan haju tulee yhtäkkiä tänne kämppään ja se haisee sen aikansa, tänään jo toinen lemuaalto tämä :kieh: Ja jos joku nyt luulee että olen paskonu housuun niin ei se sieltä tule :whistle:

Tuolta keittiön allaskaapista se tulee mutta olen nuo kaikki putsannu ja moneen kertaan ja syvemmälle putkistoon en pääse :headwall: mutta miten se haisee sillon tällöin, luulis sitte lemuavan koko ajan |O

Yök! Taas kaikki räppänät ja luukut auki oltava :kieh:

yöh. Meillä töissä haisee välillä viemäri ja se haju on kamala.

Täällä taas tuoksuu ihanalle kun kävin Laura Ashleyllä alessa ja löysin ihanan huonetuoksun. Ei mikään voimakas.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
avaappa altaa viemärit ja puhdista ne putket, siellä on sellasta ihanaa mömmöä joka haisee ihan karseelle :/ pitäs sit hajut lähtä.

Kaikki olen putsannu mitkä irti lähtee, joka putken pätkän mutta haju vaan tulee, ilmeisesti tuolta jostain kauempaa putkistosta :x

Jos ei mee ohi soita putkimiehelle että tulee avaamaan putket, saattaa olla sillee tukkeessa ettei saa itte auki. Meillä vähä aikaa sitte kylppärissä sama juttu, haju oli aivan karsea. Rööri-roope avas lattiakaivon ja putket ja kaiveli niitä työkaluillaan sun muuta. Eipä haissu enää. =)

Yhteistyössä