Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:pienet on murheet, jos toisten sanavalinnat ärsyttää.
Ei ärsytä, vaan ihmetyttää.
no voi voi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:pienet on murheet, jos toisten sanavalinnat ärsyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:pienet on murheet, jos toisten sanavalinnat ärsyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:miten te aina vänkäätte ja jaksatte tapella näistä asioista? luulis nyt ettei oo elämää... helvetinkö väli sillä on että mitä siinä kasteilmotuksessa kukanenki haluaa sanoa???
voi elämä... :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Mä kans vähän jäin miettii, et kyllä mun mielestä lapselle annetaan nimi, jolloin lapsi saa sen nimen... sanoohan pappi että: "kastan sinut Elvi Helvi Helleviksi..."
Mitäs ap sitten itse käyttäisi jos ei saada?
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:Pilkunnussimista.
Alkuperäinen kirjoittaja taas:Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:Pilkunnussimista.
No ihan sitä itteensä!
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Alkuperäinen kirjoittaja taas:Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:Pilkunnussimista.
No ihan sitä itteensä!
No vaikka niin.
Itse en ainakaan tietoisesti laittaisi ilmoitukseen niin, ehdoin tahdoin, koska yksikään lapsi ei siinä kasteessa ole vielä nimeä saanut.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Alkuperäinen kirjoittaja taas:Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:Pilkunnussimista.
No ihan sitä itteensä!
No vaikka niin.
Itse en ainakaan tietoisesti laittaisi ilmoitukseen niin, ehdoin tahdoin, koska yksikään lapsi ei siinä kasteessa ole vielä nimeä saanut.
onko tuo 87 siun syntymävuosi?
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja -:jaa, no kyllä mun mielestä saadaan. Se juhla on nimeltään kastejuhla ja siinä samalla annetaan se nimi. joten miten niin sitä ei siis kasteessa saada?
Kastan sinut Laura Jenna Ellinooraksi - isän pojan ja pyhän hengen nimeen....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Mä kans vähän jäin miettii, et kyllä mun mielestä lapselle annetaan nimi, jolloin lapsi saa sen nimen... sanoohan pappi että: "kastan sinut Elvi Helvi Helleviksi..."
Mitäs ap sitten itse käyttäisi jos ei saada?
Ilmeisesti pitäisi olla tyyliin väestörekisteriin lisättiin nimellä Elvi Helvi Hellevi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja -:jaa, no kyllä mun mielestä saadaan. Se juhla on nimeltään kastejuhla ja siinä samalla annetaan se nimi. joten miten niin sitä ei siis kasteessa saada?
Kastan sinut Laura Jenna Ellinooraksi - isän pojan ja pyhän hengen nimeen....
Alkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä:Perinteisesti nimi annetaan samalla kuin kastekin.
Vanhemmat valitsevat nimen ja pappi sitten ristii lapsen, kasteen yhteydessä eli kasteessa. Eli nimi annetaan kasteessa.
Kyllä minusta on ihan selkeää jos lapsi saa kasteessa nimen. Jos lapsi on saanut nimen jo aiemmin ihan virallisesti maistraattiin asti, niin sitten lapsi ei enää kasteessa saa nimeä vaan kasteessa vain kastetaan (eli liitetään seurakunnan jäseneksi).