TAAS tässä kävi näin. Mussa on oltava joku vika, pakko. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaikki miehet on...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kaikki miehet on...

Vieras
Tää on jo mones kerta, enkä mä tajua missä mättää.

Kuvio siis menee niin, että tapaan miehen. Treffit menee ilmeisen hyvin, sillä mies tahtoo tavata lisääkin. Kertoo olevansa ihastunut jne jne. Tapaillaan, kaikki on hyvin. Ja sitten ihan yhtäkkiä vetäytyykin, sanoo että pelkää omia tunteitaan, on ihastunut liian nopeasti, ei taida sittenkään olla valmis parisuhteeseen.
Ja sitten menee pari viikkoa, maksimissaan kk ja mies on vaihtanut facebookissa parisuhde statuksensa sinkusta "parisuhteessa" olevaksi.

Eli siis kaikki puheet mulle on olleet pelkkää soopaa. Ne ihastumisasiat ja vielä enemmän ne, "ettei olekaan valmis parisuhteeseen vielä" jne.

Miks hemmetissä mä törmään aina noihin samanlaisiin tapauksiin? Mä en voi käsittää, en. Mussa on oltava joku vika, pakko olla. Ei tää muuten selity.

Ja ei, mä en oo riippakivi tai takertuva tai läheisriippuvainen. Mä en puhu sitoutumisesta tai naimisiinmenosta tai mistään muustakaan vielä tuossa vaiheessa. Päinvastoin mä haluan edetä rauhassa. Ja silti tää menee aina näin. Miksi?!

No ei todellakaan ole paljon suhteita. Olen ollut sinkkuna jo kauan, mutta kuka tahansa ei kelpaa. Mutta viimeisen vuoden aikana kolmen eri miehen kanssa olen ollut treffeillä ja jokainen on mennyt tuon kaavan mukaan.

[QUOTE="vieras";24039465]Ei kaikki miehet, ainoastaan ne joista olet kiinnostunut. Mistä sinä haet nuo miehesi?[/QUOTE]

Nää on tulleet tutuiksi nettitreffien kautta.

No ei todellakaan ole paljon suhteita. Olen ollut sinkkuna jo kauan, mutta kuka tahansa ei kelpaa. Mutta viimeisen vuoden aikana kolmen eri miehen kanssa olen ollut treffeillä ja jokainen on mennyt tuon kaavan mukaan.

Kannattaa huomata, että moni mies on helposti valmis pieneen tapailuun kunhan luvassa on seksiä. Luulisin, että nuo miehet ovat olleet ainakin omasta mielestään liian hyviä sinulle. Eli siis luultavimmin vakava suhde löytyy jos kummatkin ovat tasoltaan suurin piirtein samanlaisia. Poikkeuksena rikkaat miehet, jolloin miehen taso voi olla luokkaa 2 ja naisen 9, kuten oli esim. Hjallis Harkimolla.

Eräs asia on myös se, että jos nuo miehet ovat olleet liikkeellä ilman vakavaa tarkoitusta ja huomanneet sinun etsivän vakavaa suhdetta, ja katsoneet sitten parhaaksi lopettaa kun itse eivät halua enempää.

• Tykkää
Reactions: Nyynä
Nää on tulleet tutuiksi nettitreffien kautta.

nettitreffiäijät hakee yleensä vaan pillua ja kun ne sitä saa/ei saa niin se siirtyy seuraavaan uhriin. niillä on usein myös monta akkaa kierroksessa yhtäaikaa ja monella on jopa vaimokin jota sitten petetään nettitreffeiltä löytyneiden muijien kanssa.

tää nyt vaan on totuus, valitettavasti. mitäs jos ap rupeisit vaikka harrastamaan jotaki missä tapaisit uusia ihmisiä? myös miehiä?

Ei ole kyse siitä että toiset olisivat parempia kuin toiset. Kyse on vain siitä, miten hyvin sovitte yhteen. Voi olla ihan hyvin mahdollista, että olet liian kunnollinen ja sivistynyt, jolloin toinen tuntee että ei voi olla oma itsensä. Tai sama toisinpäin. Sinussa ei ole vikaa, ette vain ole olleet sopivia.

Kannattaa huomata, että moni mies on helposti valmis pieneen tapailuun kunhan luvassa on seksiä. Luulisin, että nuo miehet ovat olleet ainakin omasta mielestään liian hyviä sinulle. Eli siis luultavimmin vakava suhde löytyy jos kummatkin ovat tasoltaan suurin piirtein samanlaisia. Poikkeuksena rikkaat miehet, jolloin miehen taso voi olla luokkaa 2 ja naisen 9, kuten oli esim. Hjallis Harkimolla.

Eräs asia on myös se, että jos nuo miehet ovat olleet liikkeellä ilman vakavaa tarkoitusta ja huomanneet sinun etsivän vakavaa suhdetta, ja katsoneet sitten parhaaksi lopettaa kun itse eivät halua enempää.

Mitenkäs tämä alimmainen sitten oikein menee sen asian kanssa, että lausuttuaan noi maagiset "en sittenkään vielä ole valmis parisuhteeseen", menee maksimissaan kk ja ne on parisuhteessa jonkun kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24039595:
nettitreffiäijät hakee yleensä vaan pillua ja kun ne sitä saa/ei saa niin se siirtyy seuraavaan uhriin. niillä on usein myös monta akkaa kierroksessa yhtäaikaa ja monella on jopa vaimokin jota sitten petetään nettitreffeiltä löytyneiden muijien kanssa.

tää nyt vaan on totuus, valitettavasti. mitäs jos ap rupeisit vaikka harrastamaan jotaki missä tapaisin uusia ihmisiä? myös miehiä?

On siellä vakavaa suhdetta etsiviä miehiäkin. Suurin osa on noita sekkailijoita, niin miehissä kuin naisissa.

Mitenkäs tämä alimmainen sitten oikein menee sen asian kanssa, että lausuttuaan noi maagiset "en sittenkään vielä ole valmis parisuhteeseen", menee maksimissaan kk ja ne on parisuhteessa jonkun kanssa?

ne ei oo ollu valmiita parisuhteeseen sinun kanssas.

niinku sanoin, yleensä niillä on useampi muija kierroksessa samaan aikaan ja niistä se, joka sitten on lähimpänä omia mieltymyksiä, on se, jolle ikäänkuin "suodaan" se voitto eli parisuhde.

[QUOTE="vieras";24039604]On siellä vakavaa suhdetta etsiviä miehiäkin. Suurin osa on noita sekkailijoita, niin miehissä kuin naisissa.[/QUOTE]

on tietenki, en sitä väitä ollenkaan. mutta suurin osa on pelureita.

on se muuten jännä että joskus muinoin se oli mies jonka piti mennä jos millekin mutkalle ja kosiskella tapailemaansa naista. nykysin se on niin että naisen pitää tehdä kaikki temput ja laulaa ilopillua latinankielellä ja miehet vaan katsoo pitkin nenänvartta että hyi, toi ei kelpaa mulle kun on liian iso nenä, liian pienet tissit tai roikkuperse (vaikka luonne ois mitä parhain). sittenku eteen kävelee jumalatar niin kaikki lakoaa, vaikka luonne ois kun ihmishirviöllä.

Niin siis mies on ollut sinun kanssasi ilman vakavaa tarkoitusta. Jonkun muun kanssa hän voisi hyvinkin haluta enemmän. Eli toisin sanottuna olet kelvannut miehelle hyvin seksiin, mutta mies kyllästyy siihen nopeasti, ellei hänellä ole tunteita enempään.

Sinussa ei silti ole mitään vikaa. Varmasti hyvinkin löydät vielä sellaisen miehen, jonka kanssa molemmilla on vakavaan seurusteluun tarvittavat tunteet ja elämäntilanne.

Ehkä siulla ei ollut aiemmin vielä niin paljoa kokemusta miehistä, että olisit tiennyt meidän käyttäytyvän usein noin. Emme me silti pahoja ole. Seksinnälkäisiä saalistajia vain.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24039645:

on se muuten jännä että joskus muinoin se oli mies jonka piti mennä jos millekin mutkalle ja kosiskella tapailemaansa naista. nykysin se on niin että naisen pitää tehdä kaikki temput ja laulaa ilopillua latinankielellä ja miehet vaan katsoo pitkin nenänvartta että hyi, toi ei kelpaa mulle kun on liian iso nenä, liian pienet tissit tai roikkuperse (vaikka luonne ois mitä parhain). sittenku eteen kävelee jumalatar niin kaikki lakoaa, vaikka luonne ois kun ihmishirviöllä.

tuo nyt on ominaisuus eikä vika. :D

kaikilla naisilla :attn:

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24039645:

"laulaa ilopillua latinankielellä" :laugh:

Mitä pitäis tehdä ollakseen miehelle se, jolta halutaan enemmän? Oon kokeillut niin antamista kuin pihtaamistakin, ei mitään vaikutusta.

Mulla nyt ei ole varsinaisesti ollut ongelmaa päästä parisuhteeseen, ongelma on se, että parisuhteessakin miehet haluavat multa käytännössä vain seksiä. Jos nykyistä miestäkin pyytäisi kirjoittamaan listan jossa 10 mun parasta ominaisuutta, ne olis varmaan tasoa ihanat tissit, kiva pillu jne. Ehkä tuurilla sinne mahtuis joku 1 "ihan kiva luonne kun ei nalkuta". Tehdään me mitä vaan, niin aina sillä tuntuu se seksi ja sen saanti olevan päälimmäisenä mielessä, muusta viis. Ne muut asiat se sit mieluiten näyttääkin tekevänsä kavereidensa kanssa. Olis kiva joskus elämässään olla jollekin IHMINEN jossa kiinnostais muukin kuin se vartalo, esim. mielipiteet ja ajatukset, ei pelkkä viehättävä pantava objekti.

Enkä ees ole erityisen hyvännäköinen tai hyvä sängyssä.

Heitä ei ole kiinnostanut teikäläinen, itse ainakin yritän julkisilla paikoilla olla aiheuttamatta kohtausta ja tosiaan kerron vasta myöhemmin, että ei kiinnosta. Sittenhän sitä voi selitellä kaikenlaista diipa daapaa miksi homma ei toiminut tyyliin vika ei ole sinussa vaan minussa jne.

Yhteistyössä