taas tästä SuomiSoffasta mut veetu että menee hermot!!! =/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riivinrauta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Myyjä soitti ja oli toki kovin pahoillaan kaikesta....
Selvittelee maanantaina asiaa ja soittelee mulle kun tietää mitä on tehtävissä.
Mut koittaa saada mulle sen senkin mikä ostettiinkin, siihen hintaan mitä maksettiinkin, maksoi niille mitä maksoi.

http://www.taloussanomat.fi/markkinointi/2010/09/05/sohvan-ostosta-tuli-sotku--mika-mattaa/201012159/135

Katsokaa tuo linkki. Totuushan on, että netissä jutut pitävät aina paikkansa ja kukaan ei liioittele asioita. ja sanonta "asiakas on aina oikeassa" on paska sanonta.

Itse ostin muistaakseni vuonna 2006 (tai 2007) sohvan suomisoffasta. Menin mainoksen perusteella metästämään sitä liikkeestä. Kaupat saatiin tehtyä tosi hyvin. Mutta kappas kun ei näitä kampanjatuotteita olekaan saatavilla ihan heti. Vaan toimitusaika oli muistaakseni kolme-neljä viikkoa. No puoltoista kuukautta venailin ja sitten yritin soittaa liikkeeseen, josta ei vastattu. Lueskelin suomisoffakeskustelua netistä (oisko ollut suomi24) ja samanlaisia kokemuksia muillakin, että toimitus venähtänyt. Nooh eikun nettisivujen kautta palautetta kehiin ja samoihin aikoihin oli myös isäni laittanut viestiä sitä kautta, että missäs likan sohva viipyypi. Seuraavana päivänä tuli soittoa, että olette kaipailleet sohvaanne.. joo-o. Ja sattumalta juurikin sillä hetkellä varastolta löytyi kyseinen sohva, joka voitiin toimittaa muutaman päivän sisällä kotiin. Jippiaijee!! Eli SuomiSoffan normikäytäntönä lienee, että ostamien tavaroiden perrään täytyy kysellä ennen kuin ne kotia kannetaan. Muuten ei valittamista: myyntitilanne ja aspa silloin hyvä ja kotiintoimitus myös loistava, mutta toimitusaika ja vastaaminen valituksiin ja kyselyihin todella heikko. Sen jälkeen en ole liikkeeseen astunut enkä varmaan astukkaan, koska näitä juttuja saa lukea jatkuvasti kyseisestä puljusta.
Ja muistaakseni heille tuli myös noottia tuosta "väärinilmoittelusta", ettei saisi enää ilmoittaa esim. sohva 199 € ja alla pienellä präntillä, että kuvan väri 499 €. Vaan että kuvassa täytyisi olla oikea väri. Siis harhaanjohtava mainonta poikkeen. Tätä tekee kyllä myöskin liikkeet.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="JMM";22006898]http://www.taloussanomat.fi/markkinointi/2010/09/05/sohvan-ostosta-tuli-sotku--mika-mattaa/201012159/135

Katsokaa tuo linkki. Totuushan on, että netissä jutut pitävät aina paikkansa ja kukaan ei liioittele asioita. ja sanonta "asiakas on aina oikeassa" on paska sanonta.[/QUOTE]

No joo, tuo tutkimus nyt ei ihan oo sama asia kun mitä on se sohvan tms ostaminen oikeesti.. Minulle ja useille tuttavilleni(mm. miehen isä, miehen veli , äitini bestis) on kaupattu kulutusluotto huijaamalla. Tai niin ettei puhuta ensin mitään korteista ym vaan sanotaan vaan, että joo saat korotonta maksuaikaa, ja sitten aletaan kassalla kirjotella jotain tilisopimuksia nordeaan.. Minulle kävi tämä suomi-soffassa, mutta myös sotkassa on tehty näin.

Ja mitä vaan huonekaluja ollaan tilattu on toimitus ajat venyny järkyttävän pitkiksi, vaikka ollaan soiteltu perään. Luvataan aina että 2 viikkoo ja on kestäny jopa 14 viikkoo. Ja tosiaan sitten kun soitettiin jo ihan raivoissamme ja valmiina purkamaan kaupat niin tuote pamahtaakin kotiin yllättäen jo seuraavana päivänä kun heillä onkin sitä yksi ylimääräinen varastolla tms..

Ja suomi-soffassa eivät vastaa yleensä puhelimeen ku yrittää soittaa..

no mul käviniin et ostin heinolan suomisoffasta kesällä sellasen puisen lepotuolin,maksoin ja siin kävi selville et niitä ei oo liikkeessä tällä hetkellä,mut tulee ensiviikolla.Liikkeestä luvattiin laittaa tekstari vielä sinä luvattuna päivänä,kun tuolin saa hakea.No,se päivä tuli ja meni,eikä tekstria tullu.Soitin seuraavana päivänä liikkeeseen,kovasti pahoittelivat ja käskivät tulla hakemaan tuolin,koska niitä nyt oli varastossa.Hain tuloin ostokuittia vastaan.Mutta,tuli seuraava lauantai ja puhelin soi,myyjä soitti että nyt oli se ostamasi tuoli täällä..Kerroin että mulla on kyllä yksi tuoli jo haettu.Myyjä manasi kun joku oli menny sössimään niitä juttuja..eli mulla oli se osto kuitti tallessa,jos olisin ollu epärehellinen,niin olisin hakenu toisenkin tuolin itelleni.

Mä ostin sängyn sieltä kuukausi sitte.
Sain loistavaa palvelua ja kävin varmuuden vuoks vielä maskussa seinän toisella puolella jos sielä olis ollu halvempaa/parempaa. Ykskään myyjä ei siellä mua palvellu, joten ostin s-s sängyn. Hain seuraavana päivänä varastosta sen ja olin kovin tyytyväinen.

[QUOTE="vieras";22007513] sanotaan vaan, että joo saat korotonta maksuaikaa, ja sitten aletaan kassalla kirjotella jotain tilisopimuksia nordeaan.. Minulle kävi tämä suomi-soffassa, mutta myös sotkassa on tehty näin.
[/QUOTE]

No kuinka sä kuvittelit että se hoidetaan, myyjä kirjoittaa tiimarinvihkoon että Matti Meikäläinen maksaa kamansa 6 kk päästä?

Yhteistyössä