taas tyhjä viikonloppu- tekemistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja no
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Menkää marjaan, puolukat on kypsiä! Me ainakin tykätään käydä metsässä ja siinä samalla tulee tarpeita puolukkapuuroon (ei lihota) ja vaikka soseeseen. Sieniäki voi löytää jos tunnistaa, mä en. Tulee oltua raikkaassa kauniissa syysilmassa ja vietettyä kivoja hetkiä rakkaan kanssa!

Alkuperäinen kirjoittaja Jotain:
Menkää marjaan, puolukat on kypsiä! Me ainakin tykätään käydä metsässä ja siinä samalla tulee tarpeita puolukkapuuroon (ei lihota) ja vaikka soseeseen. Sieniäki voi löytää jos tunnistaa, mä en. Tulee oltua raikkaassa kauniissa syysilmassa ja vietettyä kivoja hetkiä rakkaan kanssa!

VOIH, ois ihanaa mut mies ei suostu lähtemään marjaan tai sieneen. Minä tykkäisin mutta yksin en metsään mene. Jos yritän súostutella..

jatkaa... sit me käydään pyöräilemäs paljon, tulis sun laihikseen lisää ku kaloreit kuluis. Siinä lomassa voi poiketa kahvil jossain kivas paikas tai viel viime hetken jätskillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:
Huominen menee jalkapallokentän laidalla lasten otteluita seuraamassa. Sunnuntaina menemme koko perhe vuorille vaeltamaan.

Onko siellä vielä ihan kesäistä? Olen viikon päästä menossa siitä Alppien yli vähän etelämmäs vielä :)

jatkaa... sit me käydään pyöräilemäs paljon, tulis sun laihikseen lisää ku kaloreit kuluis. Siinä lomassa voi poiketa kahvil jossain kivas paikas tai viel viime hetken jätskillä.

taidan ehdottaa pyöräilyä ennen saunaa!kiiits

ei munkaan mies aina innoissaan sinne lähde, mut mä houkuttelen ja sit se kuitenkin haluaa liikkua ja nauttia luonnosta. Tosi nättiä, eikä maksa mitään! Tai tee niinku mä, tutustu lähinaapurin koiraan jota viet sitten lenkille, siihen mun mieskin rakastu, kun se koira on niiiin ihana. Ja lähtee sit mukaan joka kerta ku Viipeliki.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Huominen menee jalkapallokentän laidalla lasten otteluita seuraamassa. Sunnuntaina menemme koko perhe vuorille vaeltamaan.

Onko siellä vielä ihan kesäistä? Olen viikon päästä menossa siitä Alppien yli vähän etelämmäs vielä :)

Täällä oli eiliseen asti kamala helle ( yli 30C joka päivä), mutta nyt on sateista ja n. 20C eli melko kesäistä edelleen. Tuletteko tänne Sveitsiin ? Poiketkaapa meillä !

Täällä oli eiliseen asti kamala helle ( yli 30C joka päivä), mutta nyt on sateista ja n. 20C eli melko kesäistä edelleen. Tuletteko tänne Sveitsiin ? Poiketkaapa meillä !

Ikävä kyllä ei tällä kertaa, Italiaan lennetään siitä päältä :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

teil onkin lapsosia niin tekemistä riittää!

On totta, että lasten kanssa tekemistä riittää, mutta esim. tuo vuorilla vaeltelu onnistuisi meiltä miehen kanssa ihan kahdestaankin.

ei munkaan mies aina innoissaan sinne lähde, mut mä houkuttelen ja sit se kuitenkin haluaa liikkua ja nauttia luonnosta. Tosi nättiä, eikä maksa mitään! Tai tee niinku mä, tutustu lähinaapurin koiraan jota viet sitten lenkille, siihen mun mieskin rakastu, kun se koira on niiiin ihana. Ja lähtee sit mukaan joka kerta ku Viipeliki.

vaikeita tapauksia nuo miehet.. Mun mies tarvii aina jonkun päämäärän ulkoilulle, ei voi vaan mennä lenkille...
Minä rakastan luontoa ja nautin joka hetkestä siellä. Tuo koirajuttu onkin hyvä:)

Joo, ei tartte enää yksin lähtee, jos saat jonku ihanan koiran kaveriks. Mun mies aineki haluu ehdottomasti lähtee jos koiraki haetaan. Se on bernhandilainen ja palvoo meitä lenkittäjiä, vähää liikaaki, kuolaa ja sillee...
Nyt kannattaa houkutella luontoon vaan, vielä kun näitä kelejä riittää!! Mukavaa viikonloppua sulle!!

Niin etsi itselleen kriteerillä "rahaa ei käytettävissä" tekemistä, oletan. Eikai sitä kiinnosta teidän lomamatkat joista ei ole sen suunnitelmiin mitään apuja, ymmärtääkö??
Onneks toi jotain keksi ihan kivoja - taidan itseki toteuttaa!

Yhteistyössä