N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nh:Leipomista ajan kuluksi
Alkuperäinen kirjoittaja pp:pelailkaa pelejä, kattokaa leffaa, saunokaa, rentoutukaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jotain:Menkää marjaan, puolukat on kypsiä! Me ainakin tykätään käydä metsässä ja siinä samalla tulee tarpeita puolukkapuuroon (ei lihota) ja vaikka soseeseen. Sieniäki voi löytää jos tunnistaa, mä en. Tulee oltua raikkaassa kauniissa syysilmassa ja vietettyä kivoja hetkiä rakkaan kanssa!
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Huominen menee jalkapallokentän laidalla lasten otteluita seuraamassa. Sunnuntaina menemme koko perhe vuorille vaeltamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Huominen menee jalkapallokentän laidalla lasten otteluita seuraamassa. Sunnuntaina menemme koko perhe vuorille vaeltamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Jotain:jatkaa... sit me käydään pyöräilemäs paljon, tulis sun laihikseen lisää ku kaloreit kuluis. Siinä lomassa voi poiketa kahvil jossain kivas paikas tai viel viime hetken jätskillä.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Huominen menee jalkapallokentän laidalla lasten otteluita seuraamassa. Sunnuntaina menemme koko perhe vuorille vaeltamaan.
Onko siellä vielä ihan kesäistä? Olen viikon päästä menossa siitä Alppien yli vähän etelämmäs vielä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Täällä oli eiliseen asti kamala helle ( yli 30C joka päivä), mutta nyt on sateista ja n. 20C eli melko kesäistä edelleen. Tuletteko tänne Sveitsiin ? Poiketkaapa meillä !
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Huominen menee jalkapallokentän laidalla lasten otteluita seuraamassa. Sunnuntaina menemme koko perhe vuorille vaeltamaan.
teil onkin lapsosia niin tekemistä riittää!
Alkuperäinen kirjoittaja Jotain:ei munkaan mies aina innoissaan sinne lähde, mut mä houkuttelen ja sit se kuitenkin haluaa liikkua ja nauttia luonnosta. Tosi nättiä, eikä maksa mitään! Tai tee niinku mä, tutustu lähinaapurin koiraan jota viet sitten lenkille, siihen mun mieskin rakastu, kun se koira on niiiin ihana. Ja lähtee sit mukaan joka kerta ku Viipeliki.
Alkuperäinen kirjoittaja ONKS:Onks kiva tulla kehuu ulkomaanmatkoilla ihmisen sivulle, joka just valitti ettei ole rahaa tehdä mitään kivaa. Menkää muualle!!
Alkuperäinen kirjoittaja ONKS:Onks kiva tulla kehuu ulkomaanmatkoilla ihmisen sivulle, joka just valitti ettei ole rahaa tehdä mitään kivaa. Menkää muualle!!