Taas yks hyvä syy olla juomatta kahvia

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Jos moisia "sivuvaikutuksia" sinulla niin parempi jättää moiset väliin sitten :)

No mutta mä oon tehny sellasia huomioita, että miehenkin kusi haisee just sille mitä mä äsken väänsin, eli en mä ole ainoa jolla tälläsiä sivuvaikutuksia on (samaa pissanhajua muuten valitettavasti on saanut haistella kahvioiden veskissä). Kahvinjuojien kusi siis haisee :x
 

Yhteistyössä