Taas yksi nimikysely...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ihan rehellisiä mielipiteitä kaipaisin, ei tarvi säästellä sanoja jos siltä tuntuu... :D
Eli siis mitä mieltä olette nimestä Frida? Millaisia mielikuvia se herättää? Omasta mielestäni älyttömän kaunis nimi ja varmasti harkinnan alla jos tyttö tulee...

Itselleni tulee mieleen itsenäinen, vahva, luova nainen, kuten Frida Kahlo oli, ja lisäksi minun korvaani se kuulostaa kauniilta muutenkin. Mutta lisää mielipiteitä tulemaan vain, mielenkiintoista kuulla miten muut ihmiset sen nimen kokevat!

Hmm, meillä on kyllä ihan suomalainen sukunimi. Itse ajattelin, että ei olisi paha "tavallisen" sukunimen kanssa, kun kuitenkin on niin suomalaiselta kuulostava nimi tuo Frida...

Entäs sitten Friida kahdella i:llä? Yksi muunnos tuosta nimestähän olisi Frieda, mutta se kuulostaa sitten jo ei-suomalaiselta, eli ei kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hmm, meillä on kyllä ihan suomalainen sukunimi. Itse ajattelin, että ei olisi paha "tavallisen" sukunimen kanssa, kun kuitenkin on niin suomalaiselta kuulostava nimi tuo Frida...

Entäs sitten Friida kahdella i:llä? Yksi muunnos tuosta nimestähän olisi Frieda, mutta se kuulostaa sitten jo ei-suomalaiselta, eli ei kiitos.

Tämä oli siis ap:lta... kirjoitin vahingossa "vieras". =)

Yhteistyössä