Tabletti haun alla - mikä hyvä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sikuri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse en yleensä välitä Applen laitteista, mutta iPad Mini on osoittautunut toimivaksi. Tosi kevyt ja akku kestää pitkään. Miehen Nexus 7 on huomattavasti painavampi ja jotenkin kömpelömpi, vaikka Android-vehkeitä yleensä suosinkin. iPadissa miinuksena satunnainen iTunesin kanssa tappeleminen.

iPad tuntuu melko monella olevan, mutta toisaalta mua kiinnostais Samsung myös.

Tai siis, ei se mulle tule. Tytär on vuoden ajan säästänyt tablettia varten ja nyt ollaan isovanhempien kanssa synttärilahjaksi avustamassa häntä sen verran että saa haluamansa. Kaikkein kalleimpiin laitteisiin ei kuitenkaan ole varaa, hinnan pitäisi jäädä alle 400 euron. Kymppituumainen näyttö pitäisi olla sekä etu- ja takakamera (en nyt justiin muista niiden virallisia nimiä). Tietty on ohjelmistotoiveitakin mm. piirto-ohjelma, mutta niitä pystynee hankkimaan ekstrana.

[QUOTE="Sikuri";28833931]iPad tuntuu melko monella olevan, mutta toisaalta mua kiinnostais Samsung myös.

Tai siis, ei se mulle tule. Tytär on vuoden ajan säästänyt tablettia varten ja nyt ollaan isovanhempien kanssa synttärilahjaksi avustamassa häntä sen verran että saa haluamansa. Kaikkein kalleimpiin laitteisiin ei kuitenkaan ole varaa, hinnan pitäisi jäädä alle 400 euron. Kymppituumainen näyttö pitäisi olla sekä etu- ja takakamera (en nyt justiin muista niiden virallisia nimiä). Tietty on ohjelmistotoiveitakin mm. piirto-ohjelma, mutta niitä pystynee hankkimaan ekstrana.[/QUOTE]

*Top-vinkki* Käykää testaamassa useamman kerran käytettävyyttä Verkkokauppa.com:ssa tai muussa vastaavassa mikä myy noita laitteita ja ovat käyttäjien vapaasti testattavissa.

[QUOTE="ville";28833966]*Top-vinkki* Käykää testaamassa useamman kerran käytettävyyttä Verkkokauppa.com:ssa tai muussa vastaavassa mikä myy noita laitteita ja ovat käyttäjien vapaasti testattavissa.[/QUOTE]

Pari kertaa ollaan parissa liikkeessä käyty, mutta ei olla selkoa saatu. Tosin kyseisissä liikkeissä on ollut suhteellisen suppea valikoima, eikä asiantuntevia myyjiä jelppaamassa.

Yhteistyössä