Tähän pinoon ne, jotka kadottaa aina jonkun tavaran?

Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-Iita:
Mä, nyt oon kadottanu erään tärkeän reseptin ja kaksosten neuvolakortin...jiihaa :headwall: :headwall: :headwall: |O |O

Mulle tuli vähän aikaa sit resepti pankista, sinne olin tiputtanu
:whistle:
Puhelinta etin ainaki 5 kertaa päivässä jne..

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-Iita:
Mä, nyt oon kadottanu erään tärkeän reseptin ja kaksosten neuvolakortin...jiihaa :headwall: :headwall: :headwall: |O |O

Mulle tuli vähän aikaa sit resepti pankista, sinne olin tiputtanu
:whistle:
Puhelinta etin ainaki 5 kertaa päivässä jne..

Mulla kans puhelin aina ties missä, sit pitää miehen kännykällä soitella siihen ja ettiä ympäri taloa...et missä pirisee... :whistle: :D

:wave:

Just vähän aikaa sitten etin mun työkännykkää joka oli kiinni joten en voinut edes soittaa siihen. Ja aamulla siivosin jonnekkin paperit missä oli sitruunakakun ohje :headwall:

Minä olen niin kaoottinen ihminen, että jos jotain tarvin, niin se on varma, että joudun etsimään sitä vähintään sen 5 minuuttia, oli kyse sitten vaatteesta tai puhelimesta tai jostain siltä väliltä.
Me ollaan miehen kans melko epäsopiva pari, koska sillä on kaikki järjestyksessä ja organisoitu. Minulla taas kaikki on epäjärjestyksessä ja sen verran organisoin, että pyrin kalenteriin merkkaamaan kaikki tärkeät tapahtumat, tosin se kalenterikin on yleensä hukassa.

Yhteistyössä