Tähti Jonathan, kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Villivadelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
olen kuullut vain kehuja. ajattelin tilata tähti jonathan haalarit ja takin. kuulisin kanssa mielelläni toisten mielipiteitä niistä...

entä travallen (remu) kaksi osaiset puvut, kokemuksia??

Meillä tytöllä viime vuonna Tähti välikausihaalari ja on tosi hyvässä kunnossa vieläkin. Haalari oli käytössä toisen jo vanhemman Jonathan perushaalarin kanssa. Rukkasistakaan ei moitittavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Aika huonoja:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1350907

Tuossa taitaa olla viimeisin linkki kyseisestä merkistä, lisää smanlaisia löytyy monia haulla.

Tuossa oli kyseessä talvihaalari. Meillä kanssa talvihaalarin kanssa noi jalkalenksut irtosivat. Välikausihaalari on ihan ok ollut , ei mitään vikoja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Aika huonoja:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1350907

Tuossa taitaa olla viimeisin linkki kyseisestä merkistä, lisää smanlaisia löytyy monia haulla.

Tuossa oli kyseessä talvihaalari. Meillä kanssa talvihaalarin kanssa noi jalkalenksut irtosivat. Välikausihaalari on ihan ok ollut , ei mitään vikoja.
Mutta sama pintamateriaali vk-haalareissakin on kuin talvihaalareissa.

Jutuista huolimatta mä ostin alesta haalarin, sillä aiemmin olen ollut Jonathaniin oikein tyytyväinen.
Haalari otettiin tosiaan vasta käyttöön, joten en osaa sanoa miten tulee käyttäytymään. Nappi irtosi, mutta sen osaan sentään ommella itse kiinni, kun vaan saaan aikaiseksi. ;)

Jalkalenksut ovat eri materiaalista nyt kuin nuissa talvihaalareissa, juuri sen takia et talven mallissa ei kestänyt.... Ja nappien vetokestävyyttä on parannettu. Uskon että kevätmalli on hyvä.

Menevällä lapsella kuluu haalari kuin haalari polvista ja pepusta... talvihaalari on pysynyt paremmin kuivana ja lumi ei tartu, kun esim. lassien pukuun tarttuu. Itse olen ollut tyytyväinen.
Jalkalenksut kuluu ja irtoo myös joka haalarista, kun niitä yrittää venyttää kenkien alle. Mutta niihin saa uudet napit tai vanhat ommeltua, Sekä lenksuja saa uusia...

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
nii ja meillä reima tecin puku tän talven käytössä ollut-polvet puhki, vetskari rikki...

Meillä kanssa polvet kuluneet. Kuluivat jo muutamassa viikossa. Vetskari aukeaa usein alhaalta ylöspäin ( takki )

Mun mielestä Jonathanissa hyvä hinta-laatusuhde. Tytölle olen ostamassa Jonathanin sekä Ticketin Plain rainin. Tykkään käyttää muutamia pukuja ja sitten on vielä viimevuotinenkin käytössä. Vaatteet eivät ehdi edes kulua kun on monta pukua. Mies ei tota ymmärrä että miks pitää olla monta pukua , mutta mun mielestä on kätevämpi noin.

Meillä oli viime keväänä/syksynä pojalla Jonathanin tähtiaalari (baby mallinen). Hyvin kesti tuollasen reilu 1v-vajaa 2v touhuilut (voi kuvitella miten paljon nuohoaa maassa). Mistään kohtaa ei oo kulumaa löytynyt, hyvin piti märän ulkopuolella ja oli kaikinpuolin toimiva puku.

Meillä oli viime keväänä jonathanin tähtikosteussuoja vauvahaalari tytöllä ja tykkäsin todella paljon haalarista. kaivoin sen juuri esille mutta tuskin menee kohta 2v tytölle 80cm koko enää. Puku on kuin uusi, ei kulumia yms ainut että viime vuonna (tän vuotisista en tiedä) oli jalkalenksut kuminauhaa ei muovia kuten esim reimoissa. se toki kului muuten erittäin kestävä puku. Suosittelen!

Täytyy alkaakin katselemaan kevätvaatetusta tytölle! olen reimatecin ja jonathanin välillä...

on kolmella pojalla ollut noi Jonathanin Tähti vk-asut viimeset pari vuotta. Pienimmällä (täyttää alkukesästä 2v) on ollut se vauvahaalari ja tosi kiva ja kestävä on ollut, vaikka sitä maassa möyrimistä on luonnollisesti ollut aika tavalla. Sain juuri pari päivää sitten tilaamamme isomman vauvahaalarin, juurikin tuo vihreä, ja ihan kivalta vaikutti. Nuo vauvahaalarit ovat sitten aika reilua kokoa, ettei kauheasti kasvunvaraa kannata ottaa.

Keskimmäiselle se Tähti vk-haalari (116cm) käy tänäkin keväänä, vaikka muutoin ollaan jo siirtymässä ja osin jo siirryttykin sisävaatteissa kokoon 122cm.

Esikoisella oli 2-osainen Tähti vk-asu ja hänelle en sitä enää toistamiseen ostanut johtuen siitä, että poika on niin hoikka, että housujen ylhäällä pysymiseksi pitää tehdä turhan paljon ihme virityksiä. Ja normaalia kokoa pienemmät taas ovat hänelle lahkeista liian lyhyet. Tänä vuonna päädyimme hänen kohdallaan Motion'sin ulkovaatteisiin, joista löytyi sopivan kokoiset pökätkin.

Ainoa, mikä noissa edellisen vuoden vk-asuissa harmitti, olivat ne ohuet muoviset vaatteisiin ommellut Jonathanin merkit, jotka ainakin meillä pesujen myötä katkesivat. Samoin jalkalenkin hajosivat aika nopsaan. Tänä vuonna ainakin vauvahaalarissa näytti olevan erilainen tuo muovinen Jonathan-merkki, samoin jalkalenksut. Saa sitten nähdä, miten kauan nämä kestävät. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Meillä:
Ainoa, mikä noissa edellisen vuoden vk-asuissa harmitti, olivat ne ohuet muoviset vaatteisiin ommellut Jonathanin merkit, jotka ainakin meillä pesujen myötä katkesivat.

Meillä myös tuo rinnassa oleva merkki on katkennut mutta eipä se käyttöön vaikuta mitenkään, joten mua ei harmita ees se =)

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja Meillä:
Ainoa, mikä noissa edellisen vuoden vk-asuissa harmitti, olivat ne ohuet muoviset vaatteisiin ommellut Jonathanin merkit, jotka ainakin meillä pesujen myötä katkesivat.

Meillä myös tuo rinnassa oleva merkki on katkennut mutta eipä se käyttöön vaikuta mitenkään, joten mua ei harmita ees se =)

No ei vaikuta, mutta mä tunnustan olevani aivan armoton nipo noissa asioissa...:D (en kuitenkaan reklamoinut, harmitti vaan)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mäkin haluun:
Mistä olette ostaneet tuota Jonathania? Saako netistä tilattua, meillä päin ei ole myymälää...

Etsi paikkakuntaasi lähinnä oleva kotimyyjä samoilta sivuilta.

Miten toi homma toimii? Siis lähetänkö kotimyyjälle vaikka sähköpostia ja tilaan hänen kauttaan? MIten maksu puoli? KOkemuksia?

Minä olen ollut pääasiassa tyytyväinen. Käytössä ollut viime vuonna 1-vuotiaalla babymallinen vk-haalari ja se lähti lähes uudenveroisena uudelle käyttäjälle. Talvihaalari (babymalli, ruskea, 92 cm) ollut kovalla käytöllä kohta 2-vuotiaalla ja olen myyjäliikkeessä ompeluttanut jalkalenksujen napit uudelleen (veivät ihan ompelijalle...) ja saanut myös varalle uuden lenksun, kun toisesta hajosi yksi napinläpireikä.

Kulumaa, karheumaa ei nimeksikään eikä edes etelän loskakeleillä ole päästänyt vettä läpi. Keväällä vaihdetaan ekaa kertaa juniormalliin (vyötärökiristys), mutta TähtiJonathanissa pysytään. Hinta-laatusuhde kohdallaan, itse en viitsi yli 100 euroa laittaa haalariin.

Ja toiseksi asuksi on hankittu Ticketin vuoreton plain rain, kaksiosainen asu. En tykkää esim. kaupoille lähteä haalariasuisen kanssa, mutta pitää varautua, että matkalla innostuu möyrimään jossain tai poiketaan puistossa eli ihan kaupunkiasulla (esim. farkuilla) ei pärjää ennen kesää...

Yhteistyössä