Tahtoo vauvan..mutta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 4näiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
4

4näiti

Vieras
on yksi onkelma..nimittäin mulle tehty 07 klipsi sterilisaatio MUTTA klipsit poistettu 08..jotenka ei vissii kuiteska ole helppo enää raskautua..eli onko tuo hedelmöityshoito ainoo vaihtoehto ;(

ja osaisiko joku kertoo hinnoista yms?

googleta sterilisaatio, sieltä löytyy noi sterilisaation purun ongelmat ja raskautumismahdollisuudet. Jos pitää tehdä hedelmöityshoito, ja koeputkihedelmöitys, niin hintoja löytyy googlettamalla hedelmöityshoito. Klinikoiden sivuilla on hinnastoja. Muistaakseni Helsingissä hinta on noin 3000e + lääkkeet yksityispuolella, klinikan sivuilta näkyy myös kelakorvaukset jne.

Se nyt vain on niin, että joskus ihmiset tekevät todella suuria ja mullistaviakin päätöksiä sillä hetkellä varmana asiasta, mutta mieli saattaakin sitten myöhemmin muuttua... Itse koen sterilisaation niin isoksi askeleeksi/päätökseksi, että lähtisinkö siihen ollenkaan. Ennemmin toisenlainen ratkaisu varmaan sitten olisi mulle omiaan...

No mutta aiheeseen; googlettamalla varmasti löytyy, ja voithan ottaa arkipäivänä (maanantaina) yhteyttä ihan johonkin alan ammattilaiseen, sieltä varmasti saa kaikista parhaat ja paikkansa pitävimmät tiedot.

4 lasta peräkkäin tuli ja mikään muu ehkäisy ei käynyt.ja varma olin/olen etten enmpää halua. mutta kaippa sitä haikailee nyt ku tietää ettei ehkä voi saada.:) ja ei mulla kyl rahaa olisi mitää hoitoja edes ajatella kunhan mietiskelen

Miten sterilisaatio tehdään klipsein?
Laitetaanko ne munanjohtimet vain umpeen niillä klipseillä?

Eikö silloin voisi aukiolotutkimus tepsiä?

[QUOTE="Juu";22793363]Aukiolotutkimus ei ole mikään hoitomuoto vaan tutkimus.[/QUOTE]

No ei niin, mutta melko simppeli toimitus tehdä. =)

Yhteistyössä