T
Toinen Linda
Vieras
Olen jo 25v. nainen Ruotsin maalta, mutta ylpeä suomalainen. Minulla on muutama hyvä ystävä joista yksi on mies. Olemme lapsuudenystäviä jo aivan pienestä asti tämän miehen kanssa. Sain voimakkaita tunteita häntä kohtaan aloittaessani lukion. En uskaltanut ottaa sitä askelta joka olisi paljastanut tunteeni häntä kohtaan ja ehkä silloin pilannut ystävyytemme joka meillä on. Kaikki nämä vuodet olen piilottanut tunteeni. Hän on nykyään yhdessä (seurustelee) erään naisen kanssa joka asuu toisella paikkakunnalla. Ystäväni aikoo muuttaa sinne ja minä tulkitsen asian niin, että heillä on vakava suhde. Taivas, miten pääsen tunteitteni yli?
En ole uskaltanut kertoa hänelle mitä olen todella tuntenut häntä kohtaan, sillä en ole halunnut menettää häntä parhaana ja läheisimpänä ystävänäni.
ps. Pyydän anteeksi jos kirjoitus on tökerösti laadittu, mutta kirjoitin sen ensiksi ruotsiksi josta sen käänsin.
En ole uskaltanut kertoa hänelle mitä olen todella tuntenut häntä kohtaan, sillä en ole halunnut menettää häntä parhaana ja läheisimpänä ystävänäni.
ps. Pyydän anteeksi jos kirjoitus on tökerösti laadittu, mutta kirjoitin sen ensiksi ruotsiksi josta sen käänsin.