Taidanpa lopettaa palstailun (nyt sille tuli aika rankka piste..)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja melle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.

melle

Aktiivinen jäsen
21.07.2004
1 291
2
36
Olen suvaitsevainen ja olen kiinnostunut eri kulttuureista, mutta nyt meni yli. Sitä en suvaitse, että suomessa suomalaista naista mollataan hiirulaiseksi pukeutumisensa vuoksi, vaikka mielestäni kyllä naisilla on suomessa hyvä itsetunto. On niitä läskiongelmia yms. muuallakin päin maailmaa.

Terse! :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja melle:
Olen suvaitsevainen ja olen kiinnostunut eri kulttuureista, mutta nyt meni yli. Sitä en suvaitse, että suomessa suomalaista naista mollataan hiirulaiseksi pukeutumisensa vuoksi, vaikka mielestäni kyllä naisilla on suomessa hyvä itsetunto. On niitä läskiongelmia yms. muuallakin päin maailmaa.

Heetkinen, kannattaako tosta nyt nokkiinsa ottaa?

en ymmärrä ongelmaasi, mutta mielestäni netissä tapahtuvasta kasvottomasta ja nimettömänä tapahtuvasta mollaamisesta jos vetää herneen nesuun, niin silloin ei kannata kyllä liikkua netissä ollenkaan. Täähän on vaan virtuaalista maailmaan, melle hyvä.

Hei hiljennäs vähän. Jos joku virolainen M (mikä kirjain?) tulee tänne jauhamaan siitä miten hyvin virolaiset pukeutuu ja miten rumia suomalaiset on, eiköhän vika ole siellä virolaisen päässä! Yksi kaikkia ja kaikki yhtä vastaan vai miten se meni ------>

Eikä huoraksikaan tarvitse haukkua ketään, pukeutumisen vuoksi ainakaan. Ylipäätään haukkuminen on ikävää, sitä riittää tällä palstalla liian paljon. Minusta suomalaisissa naisissa on paljon tyylikkäästi pukeutuvia, jopa enemmän kuin Ruotsissa. Kansalaisuuden perusteella, ei todellakaan voi sanoa mitään. Eikä hameen pituudenkaan. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja melle:

Mutta virolaisia ja venäläisiä naisia saa mollata pukeutumisensa perusteella huorahtaviksi?

:wave: :wave:

Moni itänaapuri ihan oikeasti säälii suomalaisia, kun täällä pukeudutaan niin rumasti ja HIIRULAISMAISESTI.

Minä taidan loukkaantua, kun väität, että naisilla on suomessa hyvä itsetunto. Ei minulla ainakaan ole! |O

ja sekö on oikein että mollataan huoraksi pukeutumisensa vuoksi?
eikö nainen voi olla NAINEN pukeutu se sitten mihin tahansa? jos sinulla on tosiaan hyvä itsetunto niin miten noin harmiton kommentti kuin hiirulainen suistaa sut noin pahasti? eihän se ole mitään verrattuna huoraan!!!
toikin pisti silmään et "suomessa suomalaista naista..." onko se jotenkin hyväksyttävämpää jos suomessa haukutaan esim venäläisiä tai että ulkomailla haukutaan suomalaisia???

Alkuperäinen kirjoittaja oi voi:
en ymmärrä ongelmaasi, mutta mielestäni netissä tapahtuvasta kasvottomasta ja nimettömänä tapahtuvasta mollaamisesta jos vetää herneen nesuun, niin silloin ei kannata kyllä liikkua netissä ollenkaan. Täähän on vaan virtuaalista maailmaan, melle hyvä.

Olen aivan samaa mieltä. Ja samaan syssyyn ihmettelen, mitä vikaa hiirulaisissa on. Ei kaikki haluakaan näyttää seksipommeilta.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja oi voi:

Olen aivan samaa mieltä. Ja samaan syssyyn ihmettelen, mitä vikaa hiirulaisissa on. Ei kaikki haluakaan näyttää seksipommeilta.

Niin ja oikeesti onhan täällä nyt haukuttu ihmisiä paljon paljon pahemmillakin nimikkeillä ja henkilökohtaisemmista asioista ynnä muuta ja sitten kuitenkin tällainen tyhjänpäiväinen hiirulaisjuttu on se joka katkaisee kamelin selän? Mä en jotenkin ymmärrä.. :whistle:

Onko sillä oikeestaan väliä mitä joku jota et tunne, etkä ole koskaan nähnyt sanoo?Mulle ei ainakaan ole.Tämä on vain keskustelupalsta ja siksi on myös vaikeampi tulkita tosia ihmisiä koska emme näe heidän elekieltään emmekä kuule heidän äänensävyään, joten ällös huoli ystäväisein kyllä se paremmaks viä muuttuu :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja pulla:
Ja sait mitä hait.. eikö oo kivaa kun ruinutaan jäämään? Toinen jo tänä iltana..
Tuota minäkin ihmettelen, että aina täytyy aloittaa aloitus ja tehdä kauhea numero siitä, että lopettaa palstailun. voihan sitä lopettaa ilman mahdotonta huomionhakuakin, sen kun painaa punaisesta rastista eikä klikkaa enää takas kaksplussalle.
vai minkä ihmeen takia noita pliiiis jää viestejä kerjätään ja halutaan?

Minä olen AINA ollut sitä mieltä, että seksipommilta näyttäminen, jos ei tee työtään alapäällään, on aika ja hyvinkin bimboa, jopa peräti erittäin NAURETTAVAA. Mitä pahaa on säntillisessä, kunniallisessa hiirulaisudessa?Antaa niitten pommien olla pelkkiä vitsejä vaan. Ja kaikkien liikaa turvavärkkiään aukovien myöskin. Jos on reikäisellä lusikalla annettu, ei pidä kauhalla vaatiman, itäpäädyssäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:
Minä olen AINA ollut sitä mieltä, että seksipommilta näyttäminen, jos ei tee työtään alapäällään, on aika ja hyvinkin bimboa, jopa peräti erittäin NAURETTAVAA. Mitä pahaa on säntillisessä, kunniallisessa hiirulaisudessa?Antaa niitten pommien olla pelkkiä vitsejä vaan. Ja kaikkien liikaa turvavärkkiään aukovien myöskin. Jos on reikäisellä lusikalla annettu, ei pidä kauhalla vaatiman, itäpäädyssäkään.

no sanos et mitä vikaa siinä sitten on jos haluaa näyttää seksikkäältä ja hyvältä muittenkin edessä ku oman ukon? ei hiirulaisuudessa mitään muuta vikaa olekkaan mun mielestä paitsi se että he arvostelevat liiankin kärkkäästi sitä muiden "parempinäköisten" elämää...
eikö kaunis nainen voi olla myös viisas, miksi se tarkoittaa mielestäsi että hän on vain vitsi?

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:

no sanos et mitä vikaa siinä sitten on jos haluaa näyttää seksikkäältä ja hyvältä muittenkin edessä ku oman ukon? ei hiirulaisuudessa mitään muuta vikaa olekkaan mun mielestä paitsi se että he arvostelevat liiankin kärkkäästi sitä muiden "parempinäköisten" elämää...
eikö kaunis nainen voi olla myös viisas, miksi se tarkoittaa mielestäsi että hän on vain vitsi?

Se on , Fjonga, siinä, että kaikki eivät koe olevansa seksikkäitä vaikka kuinka yrittäisivät.

Ja yleinen käsityshän on, että seksillä mies viedään.

Siitähän seuraa vain alemmuudentunnetta, pahaa mieltä ja puolustusreaktio.

Ja toi edellinen mielipide kai tarkoitettu vain lohdutukseksi.

Tiedäthän sinäkin, miltä tuntuu kun arvostellaan.

Ja lopuksi, jos joku ehti muuta luulla, Fjonga on kiva, tykkään. =) :heart:

Miksi nainen joka ei pukeudu seksikkäästi voisi olla kaunis tai haluttavakin? Olen kuullut sanottavan, että seksikkyys lähtee ennenkaikkea korvienvälistä, ei vaatekaapista :whistle:

Toki kaunis VOI olla viisas. Mutta mitä tekemistä on kauneudella ja seksikkäällä pukeutumisella, sinällään? Toki ns. rumakin voi pukeutua seksikkäästi ja olla bimbohtava. MINÄ EN kirjoittanut mitään kauniista ja hyvinpukeutuvista, vaan kirjoitin niistä, joiden kaula-aukko hipoo napaa. Ja MIKÄ muuten lopulta on hiirulainen? Se perisellainen? En ole kai yhteenkään törmännyt, bimboihin kyllä. Itse en ole kumpaakaan, se vasta on paha.

B) (niin ja: miksi PITÄÄ näyttää yhtään miltään, kenenkään edessä, edes sen oman ukon?)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pulla:
Ja sait mitä hait.. eikö oo kivaa kun ruinutaan jäämään? Toinen jo tänä iltana..
Tuota minäkin ihmettelen, että aina täytyy aloittaa aloitus ja tehdä kauhea numero siitä, että lopettaa palstailun. voihan sitä lopettaa ilman mahdotonta huomionhakuakin, sen kun painaa punaisesta rastista eikä klikkaa enää takas kaksplussalle.
vai minkä ihmeen takia noita pliiiis jää viestejä kerjätään ja halutaan?

oonko mä jossain sanonut että kerjään jää viestejä?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä