Taidanpa lopettaa palstailun (nyt sille tuli aika rankka piste..)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja melle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
no sanos et mitä vikaa siinä sitten on jos haluaa näyttää seksikkäältä ja hyvältä muittenkin edessä ku oman ukon? ei hiirulaisuudessa mitään muuta vikaa olekkaan mun mielestä paitsi se että he arvostelevat liiankin kärkkäästi sitä muiden "parempinäköisten" elämää...
eikö kaunis nainen voi olla myös viisas, miksi se tarkoittaa mielestäsi että hän on vain vitsi?

Miksi nainen joka ei pukeudu seksikkäästi voisi olla kaunis tai haluttavakin? Olen kuullut sanottavan, että seksikkyys lähtee ennenkaikkea korvienvälistä, ei vaatekaapista :whistle:

voi olla, olen tavannut tämmöisiäkin naisia... heillä tosin oli toi itsetunto osio kunnossa!
nainenhan näyttää parhaimmalta silloin kun viihtyy niissä vaatteissa joista pitää. jos tykkäisin tuulipuvusta näyttäisin varmasti siinäkin seksikkäältä mutta kun en viihdy :|

Alkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:
Toki kaunis VOI olla viisas. Mutta mitä tekemistä on kauneudella ja seksikkäällä pukeutumisella, sinällään? Toki ns. rumakin voi pukeutua seksikkäästi ja olla bimbohtava. MINÄ EN kirjoittanut mitään kauniista ja hyvinpukeutuvista, vaan kirjoitin niistä, joiden kaula-aukko hipoo napaa. Ja MIKÄ muuten lopulta on hiirulainen? Se perisellainen? En ole kai yhteenkään törmännyt, bimboihin kyllä. Itse en ole kumpaakaan, se vasta on paha.

B) (niin ja: miksi PITÄÄ näyttää yhtään miltään, kenenkään edessä, edes sen oman ukon?)

tuohon on pakko kommentoida että pojot sulle :flower:
muuhun mä kommasin tavallaan jo aiempaan vastaukseeni...

Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pulla:
Ja sait mitä hait.. eikö oo kivaa kun ruinutaan jäämään? Toinen jo tänä iltana..
Tuota minäkin ihmettelen, että aina täytyy aloittaa aloitus ja tehdä kauhea numero siitä, että lopettaa palstailun. voihan sitä lopettaa ilman mahdotonta huomionhakuakin, sen kun painaa punaisesta rastista eikä klikkaa enää takas kaksplussalle.
vai minkä ihmeen takia noita pliiiis jää viestejä kerjätään ja halutaan?

oonko mä jossain sanonut että kerjään jää viestejä?
Et, mutta sille tuo kuulostaa. vai mix teit tuollaisen aloituksen? täällä on paljon muitakin samanlaisen aloituksen tehneitä ja silti muutaman jää viestin jälkeen kirjoitetaan, että okei mä jään. ei pidä ottaa tätä palstailua niin vakavasti! ken laikkiin ryhtyy se leikin kestäköön...
mix sit viel kirjottelet jo jos lopetit palstailun tuossa muutama tunti sitten jo. :whistle: vai eikö pokka pitänykkää?
miul se o aiva sama palstailetko vai et, mutta en vaa tykkää tuon tasosesta huomion hausta. tosin eihän se miult oo pois. kertoo vaan jotain sellaisen aloituksen tehneen itsetunnosta. :(

Äläs nyt Melle hermostu, kun yleensä olet ihan tolkku palstailija.

Tietämättä mistä olet pillastunut, kerronpa havaintoni.

Meillä oli osastopalaveri perjantaina, paikalla tusinan verran naisia, työtovereitani. Katselin kauhuissani sitä laumaa: jokaisella mustaa päällä, joku oli piristänyt mustaansa harmaalla tai ruskealla. Kyllä oltiin suoraan sanoen varis- tai naakkaparven näköinen joukkio.

Ihan älytöntä, että kun tulee syksy, niin kaivetaan ne kaikki mustanharmaantummat rytkyt kaapista, kuopataan värit, korut, huivit, iloisenväriset laukut. Mihin häviää naisellisuus, ilo, väri ja leikki pukeutumisesta? Todella ankean näköisiä (vielä kaakattavia ja raakkuvia) variksia koko sakki!

Itsekin samassa palaverissa olin lumppuinen - vaaleanbeessit housut, paita ja poncho -tyyppinen neule (aika valju yhdistelmä). Päätin kaivaa punaiset ja sähkönsiniset jakkuni pikimmiten esiin!

Piti oikein kaivaa se toinen ketju esiin, että tietäisi mistä tässä nyt puhutaan.

Mutta en mä vieläkään käsitä. Jos tuollainen kertakaikkisen turhanpäiväinen minihameväittely riittäää aikaansaamaan sen, että joku vetää siitä herneen niin syvälle nenään että lopettaa palstailun, niin mitäpä tuohon tietää muuta sanoa kuin että hei hei, hyvää syksyn jatkoa ja kaikkea hyvää muutenkin. :wave:

Aika herkkänahkaista minusta. Ja tosi rankkaa. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Annuska:

Meillä oli osastopalaveri perjantaina, paikalla tusinan verran naisia, työtovereitani. Katselin kauhuissani sitä laumaa: jokaisella mustaa päällä, joku oli piristänyt mustaansa harmaalla tai ruskealla. Kyllä oltiin suoraan sanoen varis- tai naakkaparven näköinen joukkio.

Ihan älytöntä, että kun tulee syksy, niin kaivetaan ne kaikki mustanharmaantummat rytkyt kaapista, kuopataan värit, korut, huivit, iloisenväriset laukut. Mihin häviää naisellisuus, ilo, väri ja leikki pukeutumisesta? Todella ankean näköisiä (vielä kaakattavia ja raakkuvia) variksia koko sakki!

Itsekin samassa palaverissa olin lumppuinen - vaaleanbeessit housut, paita ja poncho -tyyppinen neule (aika valju yhdistelmä). Päätin kaivaa punaiset ja sähkönsiniset jakkuni pikimmiten esiin!

Niinpä, tuoltahan valtaosa suomalaisista naisista näyttää. Ei siitä sakkoja saa, jos punaisen paidan päälleen laittaa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Piti oikein kaivaa se toinen ketju esiin, että tietäisi mistä tässä nyt puhutaan.

Mutta en mä vieläkään käsitä. Jos tuollainen kertakaikkisen turhanpäiväinen minihameväittely riittäää aikaansaamaan sen, että joku vetää siitä herneen niin syvälle nenään että lopettaa palstailun, niin mitäpä tuohon tietää muuta sanoa kuin että hei hei, hyvää syksyn jatkoa ja kaikkea hyvää muutenkin. :wave:

Aika herkkänahkaista minusta. Ja tosi rankkaa. :xmas:

Peesi :xmas: :wave:

mä en jaksa sitä monen sivun ketjua kahlata läpi, mutta netissä on kasvottomana yleensä helppo sanoa sellaista mitä ei päin naamaa sanoisi. netissä myös ymmärretään helposti väärin, koska kirjoitetussa muodossa ei aina näy ironia tvs.

mutta jos siltä tuntuu niin ehkä tauko palstasta olisi sitten paikallaan. kyllä täällä itse kukin saa välillä paskaa niskaan.

nainenhan näyttää parhaimmalta silloin kun viihtyy niissä vaatteissa joista pitää. jos tykkäisin tuulipuvusta näyttäisin varmasti siinäkin seksikkäältä mutta kun en viihdy :|

Vaikka mulla olis kuinka hyvä kroppa ja säihkysääret, niin mä en koskaan viihtyisi minihameessa tai liian paljastavissa vaatteissa yleensäkään. Sitä vain sitten nykis hametta alaspäin ja paidankaulusta ylöspäin. Se nyt ainakin on kaukana seksikkäästä.

Voi kuule kulta :hug: Jos mie olisin jokaisesta läskiksi haukkumisesta jättänyt palstailun niin meillä ei taitais nettiä olla ollenkaan :D Aina saa kuulla, kärsiä ja hävetä (muiden puolesta) :wave:

Minä pukeudun nykyään aina tuulipukuun. Mikähän minä sitten olen? Minusta se vaan on näillä ilmoilla ja lasten kanssa ulkoillessa paras asu. Ulkomaalaiset leimaavat minut varmaan täysin tyylittömäksi :whistle:

Minä olen AINA ollut sitä mieltä, että seksipommilta näyttäminen, jos ei tee työtään alapäällään, on aika ja hyvinkin bimboa, jopa peräti erittäin NAURETTAVAA. Mitä pahaa on säntillisessä, kunniallisessa hiirulaisudessa?Antaa niitten pommien olla pelkkiä vitsejä vaan. Ja kaikkien liikaa turvavärkkiään aukovien myöskin. Jos on reikäisellä lusikalla annettu, ei pidä kauhalla vaatiman, itäpäädyssäkään.

no sanos et mitä vikaa siinä sitten on jos haluaa näyttää seksikkäältä ja hyvältä muittenkin edessä ku oman ukon? ei hiirulaisuudessa mitään muuta vikaa olekkaan mun mielestä paitsi se että he arvostelevat liiankin kärkkäästi sitä muiden "parempinäköisten" elämää...
eikö kaunis nainen voi olla myös viisas, miksi se tarkoittaa mielestäsi että hän on vain vitsi?

Mielestäni kaunis nainen ei ole "seksipommin" näköinen :) Kaunis nainen voi pukeutua tyylikkäästi ja näyttävästi, ilman että näyttää jonkun "lateksiliikkeen" mainoskuvastolta.

Seksipommin näköinen on jotenkin halvan ja itsetunnottoman näköinen, tulee jotenkin surullinen olo kun "sellaisia" näkee.

Alkuperäinen kirjoittaja Annuska:

Mun mielestä tämän syksyn muoti ainakin postimyyntikyuvastoissa on kauhean väritöntä. Mä olen aika vaalea iholtani ja jos laitan päälleni pelkästään harmaata, mustaa, beigeä yms. niin sitten vasta valjulta näytänkin.

Seppälässä on monesti kivoja paitoja isoille tytöille, mutta ne värit! Aina mustaa ja sitten joku toinen väri vaihtoehtona. Hiljan ostin sammaleenvihreän paidan jossa hihansuut ja kaulus vähän sellaiset neonvihreään vivahtavat. Yhden beigen neuleen ostin, mutta siinäkin kaulukset puhtaanvalkoiset ettei näytä ihan niin tylsältä.

Baaripukeutuminen on sitten aivan erikseen :whistle: :D

Vastaan nyt ja sitten on asia osaltani kuopattu. Miksi ulkonäön perusteella ylipäänsä pitää haukkua, olen pohtinut tätäkin. Jos me suomalaiset kulttuurissamme pidämme siitä, että pukeutumisemme on tummaa/harmaata, ei se tee meistä mitään hiirulaisia. Hiirulaisena käsitän aran ihmisen, enkä pidä suomalaisia nyt mitenkään arkoina. Jos on itsetunto kunnossa, niin miksipä sitä vielä räikeällä pukeutumisella korostamaan? vieras2 sanoi asian hyvin; kaunis ei ole synonyymi sanalle seksikäs. Mutta joo, jätän osan sanomatta ettei tämä nyt lähde taisteluksi.

Ehkä vedin herneen nekkuun osittain turhaankin. Huono päivä jne tai jotain sinne päin... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
En minä nyt sitä noin tarkoittanut :kieh: Kärjistin vain :kieh:
Sanoma oli tarkoitettu täysin toisin :kieh:

olisikohan sinunkin kannattanut miettiä mitä suustasi päästät? ja monen muunkin tässä ketjussa!

Pukeutukaa ihan miten huvittaa, mutta minä pukeudun punaiseen. Minä haluan myös näyttää hyvältä ja näytänkin. Se taas on minulle yhdenhailea, miltä te näytätte, on harva ihminen, josta en jotain kaunista löytäisi kehuttavaksi. Ei ole vielä vastaan tullut.

Minä olen AINA ollut sitä mieltä, että seksipommilta näyttäminen, jos ei tee työtään alapäällään, on aika ja hyvinkin bimboa, jopa peräti erittäin NAURETTAVAA. Mitä pahaa on säntillisessä, kunniallisessa hiirulaisudessa?Antaa niitten pommien olla pelkkiä vitsejä vaan. Ja kaikkien liikaa turvavärkkiään aukovien myöskin. Jos on reikäisellä lusikalla annettu, ei pidä kauhalla vaatiman, itäpäädyssäkään.

Aika ilkeästi sanottu. Minä en mielestäni ole naurettava. Seksipommi voin jonkun mielestä ollakkin, vaikka se ei olekkaan työtäni. En ole vitsi. En myöskään arvostele sinun harmauttasi, joten annathan minun olla minä.

Hei hiljennäs vähän. Jos joku virolainen M (mikä kirjain?) tulee tänne jauhamaan siitä miten hyvin virolaiset pukeutuu ja miten rumia suomalaiset on, eiköhän vika ole siellä virolaisen päässä! Yksi kaikkia ja kaikki yhtä vastaan vai miten se meni ------>
Sanokaa onko se mun syy,että melle haluisi lopeta tämä palstailu? :ashamed: :ashamed: :ashamed: Ja jos joku kysyy miks mä en ole sairalaassa,mä vastan heti että meitä lähetettin kotiin,koska hänellä otettin vain verikoket ja huomenna kahdeksalata pitäis mennä sinne leikaukseen!

Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
Hei hiljennäs vähän. Jos joku virolainen M (mikä kirjain?) tulee tänne jauhamaan siitä miten hyvin virolaiset pukeutuu ja miten rumia suomalaiset on, eiköhän vika ole siellä virolaisen päässä! Yksi kaikkia ja kaikki yhtä vastaan vai miten se meni ------>
Sanokaa onko se mun syy,että melle haluisi lopeta tämä palstailu? :ashamed: :ashamed: :ashamed: Ja jos joku kysyy miks mä en ole sairalaassa,mä vastan heti että meitä lähetettin kotiin,koska hänellä otettin vain verikoket ja huomenna kahdeksalata pitäis mennä sinne leikaukseen!
juu,kyllä,mut joku on latanut eilen tämä ketju tänne!Vihjata että se on mun syy,että mä olin pahoitanut hänen mieli :'( :'( :ashamed: vaikka mä en siitä halunut tehdä,enkä sanonut mitään paha

voi,voi...mä en nyt oikein ymmärrä tälläistä. onhan virossa ja venäjälläkin tuulipukukansaa. ja jokapuolella maailmassa... näyttäkööt jokainen miltä haluaa. suomalaiset osaa pukeutua siinä missä muunkin maalaiset jos niin tykkäävät. ja jos tosinaisia etsitään ni mie kallistun noihin latinoihin B) mulla on aina seksikäs olo,jopa lenkillä...mut mun pääkoppa onkin kunnossa ja oon itserakas :D kaikki on kauniita.lopetetaan tällänen naurettavuus.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä