tais mies rykiä herneet nenuun..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hivenenhullu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hivenenhullu

Vieras
kun kysyin siltä että meniskö se nukkumaan..
mä kun herätän sen tossa kolmen kieppeillä niin ajattelin että olis hyvä hetki ottaa vähän unta.. tais ymmärtää väärin..
tai osittain oikein, kyllä mä halusin et se menee nukkumaan kun mä en oo kovinkaan sosiaalinen aamuisin ja se on väsynyt ja kärttyinen kun on ollu yön töissä niin menee vähän vääntämiseksi näin aamulla,enkä jaksais oikein..

no ensinnäkin millainen kommunikaatio teidän parisuhteessa oikein on, jos tollasen voi ymmärtää väärin ja "rykiä hernettä nenuun"? Jos mun mies on ollut yövuorossa ja ei meinaa tajuta mennä nukkumaan niin kyllä mä voin sille sanoa, että meneppäs muru nukkuun, ilman mitään väärinkäsityksiä.

Minä muuten en oikein tykkää, jos minulle yövuorojen jälkeen osoitellaan nukkumista, on niin hetkestä kiinni, saanko unta vai en, joskus nukahdan seisaalleen, joskus ei uni tule, vaikka kuinka vetäis vaakakierrettä. Mekin tehdään kumpikin tosi sekalaisia vuoroja, tullaan ja mennään mihin aikaan sattuu ja ollaan opittu huolehtimaan omista unistamme ja jättämään toiselle ne hänen uniensa huolehtimiset. Sillätavalla teen kyllä aamunvirkkuna usein, että sanon miehelle, että nuku vaan lisää rauhassa, jos on havatumassa eikä ole mikään pakko nousta. :)

Alkuperäinen kirjoittaja koi:
no ensinnäkin millainen kommunikaatio teidän parisuhteessa oikein on, jos tollasen voi ymmärtää väärin ja "rykiä hernettä nenuun"? Jos mun mies on ollut yövuorossa ja ei meinaa tajuta mennä nukkumaan niin kyllä mä voin sille sanoa, että meneppäs muru nukkuun, ilman mitään väärinkäsityksiä.

siis kyllähän nyt normaalisti voikin asioista sanoa ja puhua.. nyt vaan tais käydä tällänen lievä väärinymmärrys siitä millä mielellä mä asiasta sanoin..
kun en oikeasti ole mitenkään erityisesti aamuihminen, eli en hirveämmin juttele aamuisin ja nyt sitten saatoin vähän töksäyttää ton nukkumis jutun, ja mies taasen kun on kärttyinen niin ottaa noi juurikin tarpeeksi huonolla tavalla jotta syntyy tämä typerä väärinkäsitys..

Alkuperäinen kirjoittaja koi:

Ei se sit naisen vika oo |O

Yhteistyössä