Taitaa se pikkuveli sieltä haudantakaa ilmoitella itsestään:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chrissy

Aktiivinen jäsen
07.09.2005
20 219
6
38
lahti
Sain just puhelun meidän äidiltä.

Taustaa: Asuttiin silloin omakotitalossa pohjanmaalla. Nykyään talossa asuu perhe jossa mies on mustalainen ja nainen valtaväestöä.Asuvat vuokralla. Meidän silloinen naapuri asuu siellä edelleen.

Viime viikolla tämä mies oli paniikissa juossut naapuriin ja kysynyt et tunteeko naapurinmies tän talon edelliset asukkaat. Naapuri oli vastannu et tuntee juu hyvinki.

Sit oli mies kyselly et onko siin talos/ asumisen aikana kuollu joku.

Naapuri oli vastannu et juu asukkaiden poika kuoli.

On ilmeisesti veikkaseni käyny riehumassa

:heart:

Kuulemma tavaroita putoilee, kuuluu meteliä, digiboxi ja telkkari paukahtaa yöllä päälle ja radio keittiössä kesken ruokailun menee päälle ja vessassa fööni föönailee jotain.

Talo on kyl siunattu samalla kun pääsin "ripille".

Kaitsu vissiin ei oikein vissiin tykkää asukkaista.. :whistle: , koska ei siel noin paljon aktiviteettia ollu meidän aikana vaikka kymmenen vuotta asuttiin kuoleman jälkeen:D

Lisää pökkyä vaan pesään :heart:

Hei, tietääkö joku miksi jotkut jäävät "tänne", eivätkä jatka matkaansa. Jääkö heillä joku juttu kesken, jäävätkö he siksi että taakse jäi selvittämättömiä asioita jne. Miksi jotku jäävät tänne ja joistakin ei kuulu/huomaa mitään? Näitä tulee joskus mietittyä. Mä olen pari poisnukkunutta nähny todella todentuntuisesti unessa.

Alkuperäinen kirjoittaja giga:
Hei, tietääkö joku miksi jotkut jäävät "tänne", eivätkä jatka matkaansa. Jääkö heillä joku juttu kesken, jäävätkö he siksi että taakse jäi selvittämättömiä asioita jne. Miksi jotku jäävät tänne ja joistakin ei kuulu/huomaa mitään? Näitä tulee joskus mietittyä. Mä olen pari poisnukkunutta nähny todella todentuntuisesti unessa.
Jää joku juttu kesken. Se voi olla mikä tahansa, esim huoli perheenjäsenistä, jotka ovat vielä elossa.

itse haluaisin kuulla siltä, joka asuu mummin nykyisessä asunnossa (kerrostalo, mummi kuoli keittiöön) että tapahtuuko siellä mitään spookyä. mummi tosin osasi olla pelottava eläessäänkin, kun kömpi eteiseen vastaan pitkässä valkoisessa yöpaidassa ja valkoinen tukka pystyssä :D. mummin kuoltua odotin pitkään jtn merkkiä, mutta.. :(

Mun yliluonnollinen kokemus liittyy meiän koiraan. Se oli mulle tosi tärkeä ja monet kerrat se lohdutti mua teini-iän "kriiseissä". Sen kuoltua surin sitä yhtenä iltana, istuin sängyllä ja itkin. Kunnes yhtäkkiä tunsin tönäisyn kädessäni. Ihan samallalailla se tapas tökätä kuonolla eläessäänkin, kun olin surullinen...

mie olen sekoamassa tai sokea. mutta olin lukevinani, että ap:n veljen nimi on kaitsu mutten löydä sitä kohtaa enää... äh, mie tarvitsen vahvemmat lasit ja unta :D !

Alkuperäinen kirjoittaja firequeen:
mie olen sekoamassa tai sokea. mutta olin lukevinani, että ap:n veljen nimi on kaitsu mutten löydä sitä kohtaa enää... äh, mie tarvitsen vahvemmat lasit ja unta :D !

Voin lohduttaa sua: olet sokea :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja firequeen:

hei mie luin kans, mutten löydä enää