Takokaa järkeä mun päähäni, jooko!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:/

Vieras
Töihin tuli uusi työntekijä, mies. Jo heti ekana päivänä, kun ohimennen nähtiin, se katsoi mua jotenkin tosi syvälle silmiin ja hymyili ihan kuin vanhalle tutulle. Hämmennyin, mietin tunnenko jostain. Mut en. Seuraavaksi samana päivänä törmättiin kahvihuoneessa. Menin istumaan toiseen pöytään, tää mies huomasi ja kääntyi pari kertaa kattomaan mua. Istuin siis hänen selkänsä takana.

No, eipä tämä vielä mitään. Tästä on nyt noin viikko aikaa, ja ollaan pariin otteeseen satuttu samaan tiimiin. Jostain syystä tää mies edelleen katsoo mua jotenkin pitkään, siis kuin tuntisi tai jotain ja hymyilee, tuijottelee silmiin. Tarjoutuu auttamaan tilanteissa, joissa yleensä ei apua tarjoilla ja muutenkin hakeutuu siihen.. esim eilen. Sen työpäivä loppui jo klo 16, mutta mun työt jatkui läpi yön. Ja tää mies jäi palkatta iltakymmeneen saakka työpaikalle tekemään töitä mun ja muiden tiimiläisten kanssa! Ja tosiaan se sama silmäpeli ja auttamishalukkuus ja kaikki jatkui koko illan.
Totesi vaan että hänellä on vapaailta, joten voi ihan hyvin olla..

Ja mä oon ihan typerä kun hämmennyn tämmöisestä. Ensinnäkin, se on varmasti perheellinen ja naimisissa. Kuitenkin on. Toiseksi, vaikka ei oiskaan, se ei voi nähdä mitään mussa. Mä oon todella ylipainoinen ja huono itsetuntoinen ja vaikka mitä, ei musta voi kukaan kiinnostua :(

Sanokaa nyt, että tuommoisia miehiä on, jotka vaan ovat kaikkia kohtaan tuollaisia. Että mä kuvittelen kaikkea typerää taas, että mun pitää herätä todellisuuteen ja vaikka vilkaista peiliin pariin kertaan :( Eilettäinkin töissä teki ihan pahaa katsoa peiliin ja todeta että mitä ihmettä mä kuvittelen. :/

Mä en halua taas haihatella ja kuvitella turhia, mä haluan nyt kerralla tän asian pois päiväjärjestyksestä ja mun typeristä ajatuksistani.

Takokaa järkeä mun päähän, pliis.

Alkuperäinen kirjoittaja Anna:
Jospa hän koittaa olla yltiöystävällinen juuri siksi, kun useat säälii sairaan lihavia ihmisiä, sympatiseeraa kuin niitä ei kukaan halua?

Sepä se.
Mutta luulis ettei semmoisia halua pitkään katella ja silmiin tuijotella :(

Olen itse sinkku, kuinkas muutenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja :/:
Jospa hän koittaa olla yltiöystävällinen juuri siksi, kun useat säälii sairaan lihavia ihmisiä, sympatiseeraa kuin niitä ei kukaan halua?

Sepä se.

Mutta ystävällisyydessäänhän niitä nimenomaan katellaan. Mua vähän kuvottaa lihavat ihmiset, mutta kyllä mä koitan niitä tuijotella säälien/edes vähän ymmärtäväisesti, säälittää niin kovin..

Voi se olla oikeesti kiinnostunu susta, mut aika hassulta kuulostaa tuommoinen välitön liimautuminen. Yleensä kiinnostus herää kun tutustuu ihmiseen silleen hiljalleen... ja sit jotkut ihmiset on avoimia ja lämpimiä jokaiselle, se voi hämätä jos ei ole tottunut. Mul oli kerran sellainen miespuolinen työkaveri mut se oli samanlainen kaikille. Varo ettei se ole mikään hyväksikäyttäjä.

Sepä se.

Mutta ystävällisyydessäänhän niitä nimenomaan katellaan. Mua vähän kuvottaa lihavat ihmiset, mutta kyllä mä koitan niitä tuijotella säälien/edes vähän ymmärtäväisesti, säälittää niin kovin..

Sääliä tän miehen katseessa ei ollut kyllä tippaakaan, ne katseet on ihan erilaisia. Tiedätkö miten ihmiset katsoo toisiaan, kun tuntuvat tietävän toisen ajatuksetkin ja katseillaan viestittää toisilleen sympatiaa ja rakkautta? Se mies katsoo mua just niin, siis pitkään, intensiivisesti ja hymyilee niin että heikompia (mua) hirvittää. Mä oon hämmentynyt, todella. Vieras ihminen kuitenkin..

Tai sitten mä oon niin hemmetin epätoivoinen että kuvittelen vaan kaiken ja liioittelen asioita ja näen kaikenlaista siellä missä sitä ei todelakaan ole.

Mä haluun haututua kotiin itkemään ja pukeutua johonkin kaapuun seuraavan kerran kun pääni ovesta ulos pistän. Mä ja mun idioottimainen mielikuvitukseni :(

Näin lyhyen tuttavuuden perusteella mies on mukava ja kohtelias herrasmies. Mutta myös hiljainen tai ujohko jotenkin, ei sellainen suunpäänäflirttaankaikille-tyyppi.

Mua vaan ärsyttää kun mä mietinkään tämmöisiä. Mä vaan petyn taas niinkuin sata muutakin kertaa aiemmin. Mä en halua edes kuvitella mitään. Mä haluan katkaista siivet mun typeriltä ajatuksilta nyt samantien!

Näin lyhyen tuttavuuden perusteella mies on mukava ja kohtelias herrasmies. Mutta myös hiljainen tai ujohko jotenkin, ei sellainen suunpäänäflirttaankaikille-tyyppi.

Mua vaan ärsyttää kun mä mietinkään tämmöisiä. Mä vaan petyn taas niinkuin sata muutakin kertaa aiemmin. Mä en halua edes kuvitella mitään. Mä haluan katkaista siivet mun typeriltä ajatuksilta nyt samantien!

Tiedän miltä tuo tuntuu. Itekkin ajattelin, ettei tuo miesystäväni voi mitenkään olla kiinnostunut minusta, mutta oli se kuitenkin :)

Tsemppiä!

Yhteistyössä