takokaa mulle järkeä päähän (vauvakuumeaisaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tinni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tinni"

Vieras
meillä siis 3 alle kouluikäistä lasta ja kaikki samaa sukupuolta. nyt miehelle iskenyt hillitön "vauva" kuume eli haluisi viel yhen jos se kuitenkin olisi toista sukupuolta kuin jo olemassa olevat.

itse olen ollu kielteisellä kannalla koska olen kärsinyt insuliinihoitoisesta rd:stä 2/3:sta raskauksista. toisaalta olisi ihana viel yksi mutta muuttaisi mielestäni todella paljon.

auto menis vaihtoon kun ei mahuttaisi tavis autoon, raha tilanne piukkenis luonnollisesti, jaksaisinko vielä yhden ja näin nopeeta? kun uusi syntyisi olisi jo esikoinen koulussa mutta kuitenkin kolmen hoitomaksuihinkin uppois ruhtinaallisesti joten olis suosiollisempaa olla kauan kotona.
vaipparumpasta pois pääsyä olen odottanut pienin viel vaipoissa joten olisi taas pitkä vaippa putki edessä.
järki siis sanoo ei ja tunteet kyllä.

järki sanoo että jos pakko on niin sitte kun pienin esim. eskassa mut siihen viel kuitenkin 4v ja onko sit enää järkee aloittaa kaikkee alusta... ikä ei silloinkaan olis viel este.

No kannattaa kuunnella sitä JÄRJEN ääntä! Joskus tunteet vie vallan ja tulee ylivoimasia tilanteita mitkä olis voinut välttää järjellä!

Oon itse suurperheen lapsi ja nähnyt vierestä kun äiti romahtaa lapsilauman keskellä ja on sanonut jälkeenpäin ettei olis sairastunut jos lapsia olis ollut vaan 2 tai 3.

[QUOTE="vieras";23581128]No kannattaa kuunnella sitä JÄRJEN ääntä! Joskus tunteet vie vallan ja tulee ylivoimasia tilanteita mitkä olis voinut välttää järjellä!

Oon itse suurperheen lapsi ja nähnyt vierestä kun äiti romahtaa lapsilauman keskellä ja on sanonut jälkeenpäin ettei olis sairastunut jos lapsia olis ollut vaan 2 tai 3.[/QUOTE]

Ja me ollaan synnytty -84, -85, -92 ja -93, eli alle kouluikäisiä oli kerrallaan vaan 2.

Ehdottamasti vauva nyt heti jos vielä meinaa tehdä, ei mitään järkeä aloittaa vauva arkea uudelleen muutaman vuoden päästä. Sitten pienimmällä ei ole edes kaveria. Meillä nuorimman ja edellisen välillä neljä vuotta, oli liikaa. Rajoittaa liikaa perheen elämää, joutuu jakautumaan eri porukkoihin. Jne.

Yhteistyössä