takokaa mun päähän järkeä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mrrrrr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mrrrrr

Vieras
mulla sekoaa pää ton ex- ukon kans!!!!
mä rakastan sitä edelleen aivan älyttömästi ja haluaisin jatkaa seurustelua.
se sano et voitais yrittää ja et se haluais olla ymsyms...

mutta... nyt kun olis mahdollisuus olla mun kanssa.. (on maisemissa)
se on yhden yön ollu mun luona, ja sitte ei oo näkyny...

sanokaa mulle et se ei mitään muuta halua ku pillua sillon ku ei keltään muulta saa!! eikö oo asia näin? kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja ei se ihan niin mee:
se haluu sua myös pönkittämään sen omaa egoaan.. välittämättä siitä että suhun sattuu

Samaa mieltä. Haluaa nähdä että saa sut edelleen jos vaan haluaa. Hyvää egon kohotusta hänelle sinun kustannuksella.

Se- sillointällöin seksiä ja siinä kaikki- tuskin vastaa sitä, mitä häneltä toivot. Vai?
Siihen toisesta irtipääsemiseen auttaa kaikista parhaiten aika, ja se vanha kulunut sanonta-poissa silmistä, poissa sydämestä .. ajankanssa kyllä osin toteuttaa itseään.
Älä revi itseäsi rikki

:hug:

jep.. mä oon jo niin monta kertaa päättänyt että en enää anna... mut sitte taas ku tulee viestiä ja ehotuksia en pysty kieltäytymään. miten vittu mä saan itseni pidettyä kovana.. siis etten heti taas hairahdu kun ehdotuksia satelee?

niinpä sinä olet kuin koira häntä heiluen vastassa madellen että kelpaankos......miksi alennat meitä naisia noin käyttäytymällä ...niin helposti kun sitten tälläset yliegosonnit kuvittelee kaikkien lakoavan jakoihinsa tehdessään käytöksestäsi yleistyksiä ;) :)

oliko kyllin rankkaa tulitko "järkiisi"??? jokainen on joskus heikko ja yksinäinen mutta koita ajatella että ansaitset parempaa kunnon ihmissuhteen missä voi sekä antaa että saada kaikilla elämän alueilla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jep.. mä oon jo niin monta kertaa päättänyt että en enää anna... mut sitte taas ku tulee viestiä ja ehotuksia en pysty kieltäytymään. miten vittu mä saan itseni pidettyä kovana.. siis etten heti taas hairahdu kun ehdotuksia satelee?

Kyllä sä pystyt, jos oikein kovasti sitä tahdot.
Onko teillä yhteisiä lapsia, onko yhteydenpito välttämätöntä.

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Miksi sun pitäisi kieltäytyä? Pistä mies hommin ja ota oma tyydytyksesi ja anna mennä taas...

Mutta älä nyt ihan oikeasti oleta että niin saat ukon itsellesi.

homman se kyllä ossa hoitaa tooodella hyvin.. ja sillon ku oon ollu jonku muun kans ajattelen vaan et siinä toisen miehen paikalla on tää mulukku! mulla lähtee järki kun mielessä ei pyöri mitään muuta..

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:

Kyllä sä pystyt, jos oikein kovasti sitä tahdot.
Onko teillä yhteisiä lapsia, onko yhteydenpito välttämätöntä.

on kaksi lasta.

Miksi sun pitäisi kieltäytyä? Pistä mies hommin ja ota oma tyydytyksesi ja anna mennä taas...

homman se kyllä ossa hoitaa tooodella hyvin.. ja sillon ku oon ollu jonku muun kans ajattelen vaan et siinä toisen miehen paikalla on tää mulukku! mulla lähtee järki kun mielessä ei pyöri mitään muuta..

Nauti nainen! Sulla on täydellinen rakastaja.

miksi väkisin haluaisit vielä sen kalsaritkin pyykätä?

ja kun toisaalta tahdon että meidän välillä edes jotain... mutta sitten taas toisaaltaaan en haluais sen miehen kanssa mitään, ihan vaan sen takia kun tietää et ei voi unohtaa kun sitä näkee.. mutta se vasta kamalaa onkin kun tietää että meidän on pakko nähdä lasten takia.

Nauti nainen! Sulla on täydellinen rakastaja.

miksi väkisin haluaisit vielä sen kalsaritkin pyykätä?

sitä minä olen ihmellyt monet kerrat... vastausta ei osaa kertoa.

Yhteistyössä