Tällainen exä mun miehellä :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28822244]Tai sitten olet vain tyhmä.
Muista: ei minulla muuta. ;)[/QUOTE]

Voi kun taas yllättävästi et enää osannut muuta kirjoittaa. :D Oikeasti, kunnon stalkkeri osaa kiusata kohdettaan muutenkin kuin vain viisivuotiaiden perussanastolla: olet idiootti, olet tyhmä yms. Kaipaan nasevaa piikittelyä ja kunnon verbaalista tykistystä enkä lakonista yritystä kuluneilla hymiöillä ryyditettynä. Tosi noloa että mun stalkkeri on noin onneton viritelmä...

• Tykkää
Reactions: Camii
Voi kun taas yllättävästi et enää osannut muuta kirjoittaa. :D Oikeasti, kunnon stalkkeri osaa kiusata kohdettaan muutenkin kuin vain viisivuotiaiden perussanastolla: olet idiootti, olet tyhmä yms. Kaipaan nasevaa piikittelyä ja kunnon verbaalista tykistystä enkä lakonista yritystä kuluneilla hymiöillä ryyditettynä. Tosi noloa että mun stalkkeri on noin onneton viritelmä...

Ja nyt seuraava kommentti onkin sitten: Ite olet, minähän sanoin että mulla ei ole enää muuta. ;)

Eikös?

Ulkopuolisena senverran, Blue ei se tee susta sen parempaa jos aina hankalan tilanteenseen joutuessa vetoat tuohon samaaan verbaalihöpinääs. Kannattaa vaihtaa jo hokemaansa, vakkarit tietää noi sun paskapuhees muutenkin. Jos oot itse väittänyt ap:sta muuta, turha enää jauhaa. ..edes sitä verbaliikkaa.

[QUOTE="harmaana";28822316]Ulkopuolisena senverran, Blue ei se tee susta sen parempaa jos aina hankalan tilanteenseen joutuessa vetoat tuohon samaaan verbaalihöpinääs. Kannattaa vaihtaa jo hokemaansa, vakkarit tietää noi sun paskapuhees muutenkin. Jos oot itse väittänyt ap:sta muuta, turha enää jauhaa. ..edes sitä verbaliikkaa.[/QUOTE]

Jos et tiedä edes että mistä puhutaan niin kannattaa jäädä ihan ulkopuoliseksi. :)

[QUOTE="harmaana";28822316]Ulkopuolisena senverran, Blue ei se tee susta sen parempaa jos aina hankalan tilanteenseen joutuessa vetoat tuohon samaaan verbaalihöpinääs. Kannattaa vaihtaa jo hokemaansa, vakkarit tietää noi sun paskapuhees muutenkin. Jos oot itse väittänyt ap:sta muuta, turha enää jauhaa. ..edes sitä verbaliikkaa.[/QUOTE]

images

Jos et tiedä edes että mistä puhutaan niin kannattaa jäädä ihan ulkopuoliseksi. :)

Puhuttiin sun mielipitees vaihdosta kfkfkf:n jutuista ja niiden uskottavuudesta.
Kuten sanoin, vakkarit tietävtä sun tyylisi, ensin haukut, sitten mielistelet ja palaat taas haukkumiseen. Pysy asioissa, ole sanojes takana. Nytkin koitat "verbaliikallas" etten muka tiedä mistä puhuttiin. Metsään meni jälleen kerran. En puutu asiaan enempää, muistutan vaan, pysy sanojes takana, älä aina syytä muita.

[QUOTE="harmaana";28822346]Puhuttiin sun mielipitees vaihdosta kfkfkf:n jutuista ja niiden uskottavuudesta.
Kuten sanoin, vakkarit tietävtä sun tyylisi, ensin haukut, sitten mielistelet ja palaat taas haukkumiseen. Pysy asioissa, ole sanojes takana. Nytkin koitat "verbaliikallas" etten muka tiedä mistä puhuttiin. Metsään meni jälleen kerran. En puutu asiaan enempää, muistutan vaan, pysy sanojes takana, älä aina syytä muita.[/QUOTE]

Kerrohan kenelle viimeksi olen noin tehnyt??

Pysyn täysin sanojeni takana. :)

En "verbaliikalla" harhauttanut asiasta, vaan koitan saada tuon stalkkerini oikeasti sanomaan jotain muutakin kuin vain :olet tyhmä/idiootti/vammainen yms. Se on oikeasti aika yksipuolista päivästä toiseen kuulla vain tuota.

Asiasta olisin hänen kanssaan voinut vielä keskustella vaikka ja kuinka, mutta yllättäen hän taas katosi. Toki voin sinun kanssasi jatkaa jos "ulkopuolisena" haluat?

Kerrohan kenelle viimeksi olen noin tehnyt??

Pysyn täysin sanojeni takana. :)

En "verbaliikalla" harhauttanut asiasta, vaan koitan saada tuon stalkkerini oikeasti sanomaan jotain muutakin kuin vain :olet tyhmä/idiootti/vammainen yms. Se on oikeasti aika yksipuolista päivästä toiseen kuulla vain tuota.

Asiasta olisin hänen kanssaan voinut vielä keskustella vaikka ja kuinka, mutta yllättäen hän taas katosi. Toki voin sinun kanssasi jatkaa jos "ulkopuolisena" haluat?

En halua. Vastaan vielä tämän, kun kerran haluat tätä vielä jatkaa ja kysellä. Kfkfk on juuri hyvä esimerkki tästä käyttäytymismallistasi.

[QUOTE="harmaana";28822414]En halua. Vastaan vielä tämän, kun kerran haluat tätä vielä jatkaa ja kysellä. Kfkfk on juuri hyvä esimerkki tästä käyttäytymismallistasi.[/QUOTE]

Eli muita esimerkkejä ei siis ole? No, jätetäänpä tämä sitten tähän. Sait sanoa mielipiteesi. :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minunkin mies sanoi vihaavansa exäänsä ja että ei kuunapäivänä halua olla missään tekemisissä.
... ja sit piti tähän salaa yhteyttä. Ei ihan puheet ja teot kulkenu käsikädessä...

Ootte te uskomattomia :O Ei Bluen tartte musta tykätä, eikä kyllä kenenkään muunkaan..

Uskomatonta kyllä, et miten hän kuvittelee, että mua yhtään kiinnostaa hänen mielipiteensä minusta :O Kun kokoajan niistä pitää sanoa, "nyt en tykkää", "nyt tykkäänkin", "eipäs kun en tykkääkkään"

Mulle on Blue ihan sama tykkäätkö vai etkö tykkää, et sä oo mun kaveri tms... Eli oo sitten vaikka tykkäämättä :D

Ootte te uskomattomia :O Ei Bluen tartte musta tykätä, eikä kyllä kenenkään muunkaan..

Uskomatonta kyllä, et miten hän kuvittelee, että mua yhtään kiinnostaa hänen mielipiteensä minusta :O Kun kokoajan niistä pitää sanoa, "nyt en tykkää", "nyt tykkäänkin", "eipäs kun en tykkääkkään"

Mulle on Blue ihan sama tykkäätkö vai etkö tykkää, et sä oo mun kaveri tms... Eli oo sitten vaikka tykkäämättä :D

Oeln ollut alusta asti sitä mietä että olet feikki (tai ainakin liioittelija). Jossain vaiheessa lopetit ylilyönnit ja olit tosi mukavan tuntuinen. Ajattelin ihan vain sinulle siitä sanoa (en siksi että sinua kiinnostaisi mielipiteeni vaan ihan vain huvikseni). Nähtävästi oli vikatikki, eihän niin missään nimessä saa tehdä. Mielipiteen muuttaminen palstalla ei ole sallittua. No, se ja sama. Nyt mielestäni menit taas yli, ja taas hölö kun olen niin toin sen ilmi. Ja sehän on taas valtava synti, mutta ei ensimmäinen mun täällä tekemä... :D

Henkilökohtaisesti mulla ei ole sua vastaan mitään, olet mukava ja usein ollaan samaa mieltäkin. Mä en vaan ymmärrä tuollaista showta mitä haet välillä.

Mutta joo, siirryn takavasemmalle, ja ota sinä yleisösi takaisin. Eiköhän me molemmat tänne mahduta vaikkei kavereita ollakaan. :)

Yhteistyössä