Tällainen exä mun miehellä :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hmm... Jos mä aloitan ketjun vittumaisesta exästä, mitenkäs se mahtaa erota jonkun harmaan aloittamaan ketjuun vittumaisesta exästä????

Jos et tiennyt, niin näitä vittumaisia exiä on tässä maassa aika monella, melkein päivittäin täältäkin saa niitä lukea. Joten mitenkäs se minun mieheni vittumainen exä eroaa näistä muista niin paljon, että ketjuni on ihan typerä??

Hmm... Jos mä aloitan ketjun vittumaisesta exästä, mitenkäs se mahtaa erota jonkun harmaan aloittamaan ketjuun vittumaisesta exästä????

Jos et tiennyt, niin näitä vittumaisia exiä on tässä maassa aika monella, melkein päivittäin täältäkin saa niitä lukea. Joten mitenkäs se minun mieheni vittumainen exä eroaa näistä muista niin paljon, että ketjuni on ihan typerä??

Näyttää typerältä kun kopioit harmaiden aloituksia. Keksi jotain omaperäistä?

[QUOTE="vieras";28822650]Näyttää typerältä kun kopioit harmaiden aloituksia. Keksi jotain omaperäistä?[/QUOTE]

Nii nii, et joka tapauksessa nyt jotain typerää keksittävä.

images

Aina on tilaa Sean Beanille <3

• Tykkää
Reactions: kepsis
Se on muuten oikeasti uskomatonta mitä kaikkea ex-puolisot voi katkeruuksissaan tehdä vaikka kaikin puolin fiksuja ihmisiä normaalitilanteissa olisivatkin. Jää kauniit ja rohkeat ihan kakkoseksi mitä kaikkea on kuullut ja nähnyt tähän ikään mennessä.

[QUOTE="sanna";28822116]kai vastasit että olit tuohon aikaan miehesi kanssa?[/QUOTE]

Kukaan ei ole miehensä kanssa 24/7. Meille jää aina aikaa pettämisenn ja seksi kelpaa myös siltä exältä jota vihaamme...

Oeln ollut alusta asti sitä mietä että olet feikki (tai ainakin liioittelija). Jossain vaiheessa lopetit ylilyönnit ja olit tosi mukavan tuntuinen. Ajattelin ihan vain sinulle siitä sanoa (en siksi että sinua kiinnostaisi mielipiteeni vaan ihan vain huvikseni). Nähtävästi oli vikatikki, eihän niin missään nimessä saa tehdä. Mielipiteen muuttaminen palstalla ei ole sallittua. No, se ja sama. Nyt mielestäni menit taas yli, ja taas hölö kun olen niin toin sen ilmi. Ja sehän on taas valtava synti, mutta ei ensimmäinen mun täällä tekemä... :D

Henkilökohtaisesti mulla ei ole sua vastaan mitään, olet mukava ja usein ollaan samaa mieltäkin. Mä en vaan ymmärrä tuollaista showta mitä haet välillä.

Mutta joo, siirryn takavasemmalle, ja ota sinä yleisösi takaisin. Eiköhän me molemmat tänne mahduta vaikkei kavereita ollakaan. :)

Et ole mikään maailmannapa ja jumala jonka suosiosta kilvoiteltaisiin. Ei sillä ole mitään väliä mitää väliä mieltä olet jostain palstalaisesta. Ja on kaksinaamaista olla ensin ystävällinen ja sitten puukottaa selkään.

Yhteistyössä