TALLINNAN RISTEILYLLÄ OLLEET HOI!!! vinkkejä kaipaan :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos avusta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitos avusta

Vieras
tallinnan puolella on kymmenisen tuntia aikaa olla, mitä siellä tekisi. Mitään museokiertäjiä EMME ole. Miten siellä saa ajan kulumaan kun rahaakaan ei tukuttain ole :(. Millaiset kengät kannattaa varata koipeen? :)

Jos tykkäätte allasbaarista niin käykää siinä tallinkin kylpylässä. Mä en itse semmoisissa viihdy niin se ei ollut mun paikka.
Jos vanhaan kaupunkiin menee niin kannattaa laittaa hyvät kengät jalkaan. Muuten siellä kyllä pärjää hyvin.

Tallinnassa on kivoja second hand shoppeja, niihin ei tarvita paljon rahaa. Kahvilla voi istua monta tuntia. Sitten siellä on tosi edullisia jotkut kaupat, esim. kenkäkauppa jossa kaikki kengät on kymmenen euroa pari, ja kangaskauppoja, joissa kankaat on melkein puoli-ilmaisia. Joku Tallinna-info nettisivusto on hyvä, jos ettii tietynlaisia paikkoja. Siellä on osoitteet.

Juu, ja kannattaa käydä kahvilla nimenomaan leipomossa jossa on tosi hyvää suolaista ja makeaa ja tosi edullisesti.
Kävimme vanhan kaupungin liepeillä yhdessä leipomossa ja ostimme mukaankin kun oli niin hyvää ja edullista. :)
Ja kun noinkin paljon aikaa, Tallinnan eläintarhaan pääsee paikallisbusseilla esullisesti ja koko perheen lippu sisälle on 5 ?. Vastapäätä on vielä Rocca Al Maren ostari jossa myös tosin hyvää ruokaa ja kahvileipää edullisesti. ;)

ohohh...kymppituntia on aikas paljon,kandee kattoo jostain tallinankartasta etukäteen mihkä menee.
mä olin viime viikolla ja 4 tuntia meni kun kierrettiin lähes koko tallinna!
ja jalat oli aivan poikki!! ja lenkkareilla kävelin!

Yhteistyössä