Talon kyylä esittäytyy...murh!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MorbidMama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MorbidMama

Aktiivinen jäsen
05.05.2007
17 832
1
36
Joo, mä en ole huomannutkaan itsessäni piilevää tantan potentiaalia...mut helvetti kun alkaa olla mitta täynnä noita pihan kersoja jotka juoksee tossa rapussa, kiljuu niinku joku apinalauma!!!!
No nyt mä sit hermostuin ja painuin ärisemään että "NYT LOPPU KERTAKAIKKIAAN".... :|
Jotenkin musta tuntuu et mä olen ainoa ihminen jota häiritsee toi juokseminen, huutaminen ja paikkojen sotkeminen...vai miksei kukaan koskaan puutu siihen???? Isännöitsijääkään ei paljon nappaa...kehotti mua soittamaan poliisit paikalle...niinpä joo, poliisit ajamaan kersat ulos rapusta. HEH! :o

Ei vissiin, mun työkaveri kertoi kanssa kun heidän rapussa saa pennut mennä miten sattuu, heittelee mutaa ja "paskaa" pitkin rappua ja vaikka tämä työkaveri oli nähnyt tämän ja ilmoitti lasten vanhemmille niin mitään ei tapahtunut! |O

Kyllä, mua vituttaa ihan suunnattomasti, kun yläkerran neljä (kauhu)kakaraa juoksee, mekastaa ja heittää kiviä, oksia rappukäytävässä. Kerran ne jopa seisoivat siellä laulamassa täysillä Maamme-laulua!! Mutta, me muutetaan tästä kuunvaihteessa pois, joten ei paljoo enää kiinnosta :) Aikani jaksoin kyllä sanoa näille lapsille.

Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Kyllä, mua vituttaa ihan suunnattomasti, kun yläkerran neljä (kauhu)kakaraa juoksee, mekastaa ja heittää kiviä, oksia rappukäytävässä. Kerran ne jopa seisoivat siellä laulamassa täysillä Maamme-laulua!! Mutta, me muutetaan tästä kuunvaihteessa pois, joten ei paljoo enää kiinnosta :) Aikani jaksoin kyllä sanoa näille lapsille.

:x No ei kiva!!! Mäkin olen alkanut miettiä, että tää talo on talo, jonka menoon ja meininkiin joko sopeutuu tai sitten muuttaa pois...jälkimmäinen vaihtoehto alkaa vaikuttaa houkuttelevalta. Ja me ollaan asuttu tässä vasta vuosi! :kieh:

Ihan sama täällä ok- talossakin. Naapurin lapset pitää meidän pihaa ihan vapaasti leikkipaikkanaan. Hakevat meidän leluja, leikkivät meidän hiekkalaatikolla. Kun koirat ovat pihassa, niin tulevat niitä kiusaamaan :(
En tahtois menettää naapurisopua..

Alkuperäinen kirjoittaja inkku:
Ihan sama täällä ok- talossakin. Naapurin lapset pitää meidän pihaa ihan vapaasti leikkipaikkanaan. Hakevat meidän leluja, leikkivät meidän hiekkalaatikolla. Kun koirat ovat pihassa, niin tulevat niitä kiusaamaan :(

Niin, sitä se mieskin sanoi, että jos tästä muuttais omakotitaloon ne ongelmat kuitenkin pysyis...mutta mä olen kuitenkin vakuuttunut, että mä saisin lapset ihan ikiomalta pihaltani pysymään poissa... :whistle: Perkula!
Mulle on näköjään muotoutumassa sen nalkuttavan naapurin rooli tässä aaah, niin ihanassa yhteisössämme....kun taloyhtiötäkään ei tunnu asia nappaavan. :/

Mun yhdessä naapurissa asui kerran perhe, joiden kersat kusivat rappuun sen kaiken kiljumisen, juoksemisen ja muun sotkemisen lisäksi :kieh: |O
Ja kyllä, minä sanoin asiasta niin kyseisille lapsille kun heidän vanhemmillensa ja isännöitsijälle. Homma vaan jatkui yhä edelleen kun muutin pois ja sen jälkeenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Alkuperäinen kirjoittaja inkku:

Niin, sitä se mieskin sanoi, että jos tästä muuttais omakotitaloon ne ongelmat kuitenkin pysyis...mutta mä olen kuitenkin vakuuttunut, että mä saisin lapset ihan ikiomalta pihaltani pysymään poissa... :whistle: Perkula!
Mulle on näköjään muotoutumassa sen nalkuttavan naapurin rooli tässä aaah, niin ihanassa yhteisössämme....kun taloyhtiötäkään ei tunnu asia nappaavan. :/

Juu onkelmat ne on omakotitalossakin. Meidän piha oli koirien kusetuspaikkana kunnes kahdelle ärähdin. Nyt meidän kesäiltoja sulostuttaa sirkkelit ja hiomakoneet naapurin "kätevän ukon" toimesta klo 16-21.59. Ja arvaa kuka on se kummallinen naapuri ( joka ei siedä koiranpaskaa ja sirkkelinmelua).

Yhteistyössä