Talon myynti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "myyjä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"myyjä"

Vieras
Kertokaas mulle kun ostatte talon missä kunnossa haluaisitte luovutuksen itsellenne?
Pitääkö olla viimesen päälle nuoltu että saatte kantaa suoraan kamat sisään? vai riittääkö pelkkä imurointi/kevyt pyyhintä?
Olemme myyneeet (luojan kiitos) talon ja nyt olisi edessä muutto..

Kyllä se mukavamman mielikuvan antaa, kun on siivottu mahdollisimman hyvin. ... mutta kyllä mä siitä huolimatta aina itsekin siivoan ennen kuin alan tavaroitani levittää.

Tämä nykyinen saatiin tosi saastaisessa kunnossa. Mut tällä kertaa ei haitannut, kun lähes kaikki purettiin ja laitettiin uusiksi tai vähintään maalattiin. Mut ois kyllä ollut ikävä muuttaa tänne, jos näin ei olisi ollut. Siis paskaiset kaapinovet ja pöytäpinnat, muista puhumattakaan (villakoiratkin jättisuurta luokkaa. Ei ois ollut suuri vaiva niillä edellisilläkään edes imuroida lähtiessään, kun talo on tyhjä..).

Jos suoraan muuttaa sisään, niin tietysti todella siistissä kunnossa. Mutta jos remppa alkaa, kuten meillä, kun tähän muutettiin, niin sanoin edelliselle omistajalle, ettei tarvitse kovin hyvin siivoilla.

noh, selvitin asiaa sen verran että heillä tulee seiniä uudelle maalipinnalle sekä siivousfirma siivoamaan..eli taidan vaan imuroida/pinnat pyyhkiä puhtaaksi. Kuitenkin kyseessä uudehko talo niin eipä täällä mitään "saastaa" ole :)

[QUOTE="myyjä";28352157]Kertokaas mulle kun ostatte talon missä kunnossa haluaisitte luovutuksen itsellenne?
Pitääkö olla viimesen päälle nuoltu että saatte kantaa suoraan kamat sisään? vai riittääkö pelkkä imurointi/kevyt pyyhintä?
Olemme myyneeet (luojan kiitos) talon ja nyt olisi edessä muutto..[/QUOTE]

Aikuinen kysyy itsestäänselvyyksiä.

Yhteistyössä